استاندار: روابط عمومی‌های ادارات ظرفیت‌های استان کرمانشاه را معرفی کنند

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با تاکید بر این که روابط عمومی‌ها نقاط قوت و ظرفیت‌های استان را به درستی معرفی کنند، گفت: این امر می‌تواند به جذب سرمایه‌گذاری و توسعه استان کمک شایانی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در جلسه‌ی اعضای شوراهای روابط عمومی استان با استاندار کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امیدآفرینی و برقراری تعامل و ارتباط دو سویه و موثر بین سازمان و مخاطبان را از مهمترین وظایف روابط عمومی دانست و ابراز امیدواری کرد که مجموعه هیات رئیسه روابط عمومی های استان و سایر اعضای مجمع روابط عمومی ها با تلاش و برنامه ریزی، ابتدا خودشان در بالا بردن جایگاه و ارزشمندسازی نقش روابط عمومی برای مدیران و مخاطبان بکوشند.

وی افزود: هر چقدر بتوان کارآمدی این شوراها را بیشتر در عمل نشان داد، قوام و استحکام این شوراها جدی‌تر خواهد بود.

استاندار کرمانشاه به جایگاه مهم روابط عمومی اشاره کرد و افزود: اهمیت این جایگاه به علت نقش تعامل انسانی است. گاهی اعضای فعال در روابط عمومی و سازمان، روابط عمومی را به عنوان کاری متفرقه می‌شناسند. باید با یک نگاه فراگیر وارد روابط عمومی شویم تا موفق عمل کنیم. روابط عمومی یک دیده‌بان دو طرفه است که این دیده‌بانی می‌تواند نقاط مهمی را شناسایی کند.

وی در پایان اظهار کرد: با افزایش کارآمدی و تاثیرگذاری روابط عمومی‌ها، می‌توان شاهد رشد و پیشرفت استان در ابعاد مختلف بود.

اعضای هیات رئیسه هم در سخنانی نقطه نظرات خود را درباره ضرورت های ارتقای جایگاه روابط عمومی ها و نقش مهم آنها بیان و در پایان حکم عضویت 2 ساله خود در هیات رئیسه روابط عمومی های استان را از دستان استاندار دریافت کردند.

مجمع روابط عمومی‌های استان کرمانشاه روز ۱۲ خرداد امسال و پس از هفت سال موفق شد که هیات رئیسه جدید را طی یک انتخابات شفاف مشخص کند.

هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان مسئول هماهنگی و هم افزایی بین روابط عمومی‌ها، تصمیم سازی و ریل گذاری در جهت افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌های این حوزه و ارتقای سطح اثرگذاری روابط عمومی‌ها و حوزه اطلاع رسانی و تبیین در استان است.

طبق قانون ریاست هیات رئیسه روابط عمومی های استان بر عهده استاندار است و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری جانشین وی خواهد بود. دبیر هیات رئیسه نیز مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری است..

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha