نماینده مجلس: حق پخش زنده بازی‌های تیم آلومینیوم اراک پیگیری می‌شود

خمین - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیل‌گری به ویژه از منابع ملی برای پخش زنده و تبلیغات بازی‌های تیم فوتبال آلومینیوم اراک که مغفول مانده است، توسط نمایندگان استان مرکزی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، «نادرقلی ابراهیمی» عصر پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از زمین چمن باشگاه آلومینیوم اراک افزود: بازی‌های با اقتدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا لحظه‌های آخر بازی غرورآفرین است.

وی ادامه داد: این باشگاه ورزشی تنوع رشته‌ای در سنین مختلف از پایه تا حرفه‌ای و ورزش های سنتی را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باشگاه آلومینیوم اراک با مشارکت جمعی، فرصت‌های جدیدی برای استان مرکزی به عنوان زادگاه فرهیختگان، علما و تاثیرگذاران در سطح بین‌المللی و ملی ایجاد کرده است.

«ابراهیمی» با اشاره به بهره‌برداری از زمین چمن باشگاه آلومینیوم اراک نیز گفت: با بهره‌برداری از این زمین چمن، برگ زرین دیگری به اوراق ورزشی و افتخارات ورزشی استان مرکزی افزوده شد.

وی همچنین با اشاره به وقوع سه رویداد در پنجم مرداد سال‌های ۶۰، ۶۵ و ۶۷ در اراک، افزود: در این رویدادهای جنگ تحمیلی ۲۰۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد.

به گزارش ایرنا عملیات به‌روزرسانی زمین چمن آلومینیوم اراک حدود یک سال و نیم گذشته آغاز شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک حمایت از چندین رشته ورزشی را در دستور کار قرار داده است و ۲ تیم فوتبال و فوتسال این باشگاه به عنوان سرآمد فعالیت‌های ورزشی آلومینیوم هم‌اکنون در لیگ برتر فعالیت می‌کنند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک فصل گذشته با ۳۹ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha