نماینده مجلس: کار دولت در قبال مشکلات صنایع استان مرکزی سنگین است

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: کار دولت چهاردهم در قبال مشکلات صنایع استان مرکزی بسیار سنگین است.

به گزارش ایرنا، سید محمد جمالیان عصر پنج‌شنبه در آیین تجلیل از اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان مرکزی که در سالن کوه نور هتل امیرکبیر اراک برگزار شد، افزود: استان مرکزی و شهر اراک به عنوان پایتخت صنعت ایران مطرح است و صنایع در این خطه از قبل از انقلاب ایجاد و تاکنون سیر صعودی داشته است.

وی بیان کرد: امروز حال صنعت استان مرکزی خوب نیست و دولت جدید باید علاوه بر مسایل زیست محیطی نگاه ویژه نسبت به حل چالش‌های بخش صنعت داشته باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صنایع مادر تخصصی در استان مرکزی استقرار دارد اما جای تاسف دارد که استان از صنایع هایتک محروم است.

«جمالیان» اظهار کرد: استات مرکزی سومین تولیدکننده گوشت قرمز و شیر در کشور به شمار می‌رود و این مهم نشان می‌دهد که ظرفیت‌های زیادی در این بخش وجود دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که دکتر پزشکیان به وعده‌های خود جامعه عمل بپوشاند و همه نیز باید در راستای اهداف دولت چهاردهم قدم بردارند و به دولت کمک کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان مرکزی هم گفت: همه باید دست به دست هم دهند تا دولت جدید با آرامش و فکر جدید برنامه‌های خود را اجرا کند.

علی یوسفی افزود: دولت چهاردهم تاکید ویژه بر شاسته‌سالاری دارد و انتطار است همچنان همه با امید زیاد پای کار باشند تا دولت قدرتمندی رقم بخورد.

وی بیان کرد: دولت چهاردهم به دنبال مدیران شایسته برای پست‌های مختلف است و این مهم در استان مرکزی نیز باید با جدیت دنبال و نظارت شود.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان مرکزی ادامه داد: همه تلاش‌ها باید در استان برای توسعه کیفی بخش صنعت و کشاورزی به کار گرفته شود.

یوسفی گفت: وحدت و همگرایی مناسب باید در استان مرکزی پیگیری شود تا پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ استانی و ملی به خوبی اجرا شود.

وی اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف برای توسعه بخش‌های مختلف از دیگر ضرورت‌هاست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا در پایان این آیین از روسای ستادهای مختلف انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان مرکزی قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha