سرنوشت خائنان به ایران همچون منافقین، جز آوارگی نخواهد بود

تهران-ایرنا- سخنگوی وزارت امورخارجه، بیان کرد: سرنوشت آنهایی که پس از خیانت به ایران عزیز با حمایت دشمنان ملت ایران، آب و خاک سرزمین مادری و هموطنان خود را زیر آتش کین گرفتند، جز آوارگی یا آنچه در «مرصاد» تجربه کردند، نخواهد بود.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، ناصرکنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد پیامی را در حساب رسمی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

کنعانی در این پیام عنوان کرد: منافقین که سال‌هاست آواره اروپا بوده و به عنوان یک بازیچه سیاسی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر حمایت شده و مورد بهره‌کشی ابزاری قرار می‌گیرند، دستانی خون‌آلود و کارنامه‌ای ننگین و جنایتکارانه دارند.

وی افزود: آنها در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، مبادرت به ترور بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی کرده و در نهایت نیز به دامان صدام جنایتکار پناه بردند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: سرنوشت آنهایی که پس از خیانت به ایران عزیز با حمایت دشمنان ملت ایران، آب و خاک سرزمین مادری و هموطنان خود را زیر آتش کین گرفتند، جز آوارگی یا آنچه در"مرصاد" تجربه کردند، نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، در سال ۱۳۶۷ و پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و پایان جنگ تحمیلی، منافقین کوردل در اقدامی غافلگیرانه، عملیات موسوم به فروغ جاویدان را با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی آغاز کردند. این گروهک تروریستی با حمایت رژیم بعث عراق، به خاک ایران نفوذ و ضمن پیشروی سریع، دست به جنایات جنگی و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه زدند.

در پاسخ به این اقدام ناجوانمردانه، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات مرصاد با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) به مقابله برخاستند. در این عملیات، رزمندگان اسلام از سه محور چهارزبر، جاده قلاجه و جاده اسلام آباد - پل دختر وارد عمل شده و با رشادت و شجاعت، منافقین را تا پشت مرزها عقب راندند.

در این نبرد، بیش از ۲۰ تیپ مشترک منافقین و ارتش عراق با بیش از ۴۸۰۰ کشته و زخمی، شکست سنگینی را متحمل شدند. همچنین بیش از ۱۲۰ تانک، ۴۰۰ نفربر و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی دشمن منهدم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha