دختر پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی قهرمان مسابقات کانتندر اردن شد

کرمانشاه - ایرنا - وانیا یاوری پینگ‌پنگ‌باز دختر کرمانشاهی در رقابت‌های بین المللی کانتندر نوجوانان زیر ۱۵ سال ۲۰۲۴ اردن موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.

به گزارش شنبه خبرنگار ایرنا، در روز پایانی رقابت‌های تنیس روی میز کانتندر جوانان اردن، که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد دختران کشورمان در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و زیر ۱۱ سال صاحب یک نشان طلا و یک نقره شدند.

در رده سنی زیر ۱۵ سال، وانیا یاوری در فینال توانست پراتا پاوار از هند را شکست داده و عنوان قهرمانی را به دست آورد، یاوری پیش از رسیدن به فینال حریفی از هنگ کنگ را در نیمه نهایی مغلوب کرد و در یک چهارم نهایی نیز حریفی از هند را مقتدرانه شکست داده بود.

نوجوان دختر کشورمان در مرحله اول حذفی نیز حریف سوئدی را مقتدرانه از پیش رو برداشته بود.

دختر پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی قهرمان مسابقات کانتندر اردن شد

وانیا یاوری سال گذشته در این مسابقات در رده های سنی زیر ۱۵ و ۱۳ سال موق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده بود، کسب دو مدال نقره در رقابت‌های سال گذشته کانتندر العین در امارات، کسب ۲ مدال طلا، نقره و برنر رقابت‌های کانتندر نوجوانان و جوانان در کشور لبنان طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، قهرمانی در تور پینگ پنگ دختران کشور در سال ۱۴۰۰ و حضور در اردوی ۱۰ پینگ‌پنگ باز برتر هوپس دنیا در کمپ تمرینی سنگاپور از جمله افتخارات این دختر ورزشکار کرمانشاهی است.

در رقابت های اردن تیم ایران توانست ۲ مدال کسب کند که وانیا یاوری در رده سنی زیر ۱۵ سال دختران مدال طلا و الناز ناظری نیز رده سنی زیر ۱۱ سال مدال نقره را بدست آورد.

هدایت دختران کشورمان در این مسابقات برعهده حوری آقامیری و پروانه کرمی بود و امین شیروانی سرپرستی کاروان را برعهده داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha