۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 5334
کد خبر: 85550041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزاده سدیری: حضور بازیگران سینما به رونق سالن‌های تئاتر کمک می‌کند

تهران- ایرنا- آزاده سدیری بازیگر فیلم سینمایی «گربه سیاه» یکی از مشکلات مزمن تئاتر کمبود مخاطب بوده که با ورود بازیگر شناخته شده سینما و افزایش دستمزدها، وضعیت تئاتر بهبود یافته است. بازیگران مطرح با افزایش تقاضا، به رونق بیشتر سالن‌های تئاتر کمک کرده‌اند.

آزاده سدیری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به اقبال هنرمندان به سمت نمایش خانگی آن را نتیجه تغییرات عمده‌ای است که در صنعت سرگرمی به وقوع پیوسته دانست و گفت: بهبود دست‌مزدها و جذابیت این حوزه به ویژه پس از شیوع کرونا، موجب شده است تا بسیاری از هنرمندان به نمایش خانگی روی آورند.

وی افزود: در دوران قرنطینه، مردم به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا، فرصت بیشتری برای تعامل با محتواهای نمایش خانگی داشتند و این وضعیت به رشد این صنعت کمک کرد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» با تاکید بر اینکه نمایش خانگی با تولیدات متنوع و با کیفیت، به رقابتی جدی برای سینما و تلویزیون تبدیل شده و توانسته است جایگاه خود را در میان مخاطبان تثبیت کند، گفت: سینما و تلویزیون در حال حاضر، به دلیل تغییرات گسترده‌ای که در بازار سرگرمی رخ داده، بخشی از مخاطبان خود را از دست داده‌اند.

آزاده سدیری: حضور بازیگران سینما به رونق سالن‌های تئاتر کمک می‌کند

سدیری ادامه داد: در گذشته، تلویزیون به عنوان یکی از منابع اصلی سرگرمی، آثار با کیفیتی را به نمایش می‌گذاشت و بسیاری از بازیگران شناخته شده، فعالیت‌های خود را در این حوزه آغاز کرده بودند. با ظهور نمایش خانگی و موفقیت‌های آن، تلویزیون نتوانسته است به سطح کیفی گذشته خود برگردد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» خاطرنشان کرد: اگر تلویزیون قادر به ارائه آثار با کیفیتی مشابه به کارهای گذشته مثل سریال‌های موفق پایتخت یا برنامه‌های محبوب و کمدی مهران مدیری یا رضا عطاران شود، می‌تواند دوباره مخاطبان خود را جذب کند و به رقابت با نمایش خانگی بپردازد. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تلویزیون باید تلاش بیشتری برای بهبود وضعیت خود انجام دهد.

وی همچنین درباره حضور سلبریتی‌ها در تئاتر و اینکه تغییرات مثبتی را در این عرصه به همراه داشته است یا خیر گفت: یکی از مشکلات مزمن تئاتر کمبود مخاطب بوده که با ورود سلبریتی‌ها و افزایش دستمزدها، وضعیت تئاتر بهبود یافته است. سلبریتی‌ها با افزایش تقاضا، به رونق بیشتر سالن‌های تئاتر کمک کرده‌اند.

سدیری خاطرنشان کرد: مردم به دلیل علاقه‌مندی به دیدن بازیگران محبوب خود از نزدیک، به تئاترهای با حضور این افراد توجه بیشتری نشان می‌دهند. این روند می‌تواند برای تئاتر بسیار مفید باشد، به شرطی که ادامه یابد و کیفیت آثار نیز حفظ شود.

آزاده سدیری: حضور بازیگران سینما به رونق سالن‌های تئاتر کمک می‌کند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha