۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85550160
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان وسایل داخل خودرو در تبریز متلاشی شد

۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85550160
باند سارقان وسایل داخل خودرو در تبریز متلاشی شد

تبریز - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای و سابقه دار محتویات داخل خودرو با ۶۰ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی محمدی" روز شنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در تبریز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی گسترده و استخراج تصاویر سارقان از دوربین های مدار بسته محل های وقوع سرقت در نهایت موفق به شناسایی سه نفر از متهمان سابقه دار شده و پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی طی عملیات های جداگانه متهمان را در مخفیگاه های خودشان دستگیر کردند و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان دلالت دادند.

ارشدترین مقام انتظامی استان عنوان کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان، متهمان از قبول اتهام خودداری می کردند، اما با توجه به سوابق قبلی و دلایل مستند و مستدل موجود در پرونده، در نهایت متهمان لب به اعتراف گشوده و دیگر همدستان و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند.

سردار "محمدی" خاطر نشان کرد: در نتیجه ۳ متهم دیگر نیز شناسایی و دستگیر شده و سارقان به ۶۰ فقره سرقت قطعات خودرو معترف و با راهنمایی متهمان بازسازی صحنه های سرقت انجام شد.

وی ادامه داد: بنا به اعلام کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۳ میلیارد ریال بر آورد شده که پرونده به همراه متهمان جهت ادامه دادرسی تحویل مراجع قضایی و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم های ایمنی، از گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیای قیمتی داخل خودرو حین ترک آن در اماکن عمومی خودداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha