دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در تبریز

تبریز- ایرنا- رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار محتویات داخل خودرو با ۱۷ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی روز یکشنبه در تشریح جزییات این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر تبریز، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی-اطلاعاتی گسترده در نهایت کارآگاهان موفق به شناسایی هویت اصلی متهم حرفه‌ای و سابقه دار شدند و پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی، متهم را دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دلالت شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان، با توجه به دلایل مستند و مستدل موجود در پرونده متهم به ۱۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان تبریز معترف شد.

سلطانی خاطرنشان کرد: با راهنمایی متهم صحنه‌های سرقت بازسازی و در نهایت پرونده به همراه متهم جهت ادامه دادرسی تحویل مرجع قضایی شده و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌های ایمنی از به جا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیا قیمتی داخل خودرو حین ترک آن در اماکن عمومی جدا خودداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha