۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85550518
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: مطالبات مردم باید از مجاری قانونی پیگیری شود

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر شکل‌گیری تشکّل‌های مردمی در زمینه اجرای امربه معروف و نهی از منکر گفت: مردم مطالباتی دارند که باید از مجاری قانونی پیگیری شده و مسئولان جوابشان را بدهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه در آئین افتتاحیه ساختمان جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان اظهار کرد: ما در رابطه با ولایت فقیه، شنیده‌ایم، در قرآن کریم مطلبی تحت عنوان ولایت مومنین نسبت به همدیگر بیان شده که باید به آن توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه پدر نسبت به فرزندانش ولایت دارد و باید مصلحت آنها را لحاظ کند، عنوان کرد: در جامعه ایمانی هم ولایت مطرح بوده، قرآن کریم وقتی ولایت مومنین را نسبت به هم مطرح می‌کند اولین حرفش در این زمینه، تاکید بر احیا و عمل به امر به معروف و نهی از منکر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه این ولایت یعنی رعایت مصلحت جامعه اسلامی بیان کرد: امر به معروف از مصادیق ولایت جامعه ایمانی است.

آیت‌الله شعبانی موثقی با بیان اینکه زیربناها و مباحث سخت‌افزاری مقدمه بوده اما آن چیزی که کار اصلی هست از امروز باید شروع شود.

خدمات شهید جمهور در جامعه بازگو شود

فرماندهی انتظامی استان همدان نیز در این آیین با اشاره به خدمات ارزنده شهید جمهور که سراسر آکنده از خدمت مخلصانه به مردم بود گفت: متاسفانه در انتخابات گذشته برخی از مسئولان دلسوز کشور در فضای مجازی تخریب شدند.

سردار سلمان امیری اظهار کرد: ما در جامعه چقدر به مردم، خبر خوب می‌دهیم؟ این روزها چرا آنقدر، به مردم خبرهای بد می‌دهیم.

وی با بیان اینکه خدمات شهید رئیسی در جامعه و در بین مردم آنطور که باید بیان نشد، عنوان کرد: شهید رئیسی در سه سال گذشته زحمات زیادی کشید که خیلی اطلاع رسانی نشد.

فرماندهی انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدماتی داشته و ما نتوانستیم آنها را به خوبی منعکس کنیم.

آیین افتتاح ساختمان ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

همچنین در پایان این آیین از سامانه مطالبه‌گری «سو» رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha