۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85550793
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۳۰ هزار تن جو بین دامداری ها و مرغداری های کردستان توزیع شد

سنندج-ایرنا- مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهادکشاورزی کردستان گفت: ۳۰ هزار تن نهاده جو به منظور حمایت از تشکل های دام و طیور بین دامداری ها، مرغداری ها و کارخانجات خوارک دام استان توزیع شد.

امید فهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان نهاده جو در سال ۱۴۰۲ تا سه ماهه نخست سال جاری به طور مدت دار تحویل کارخانجات، دامداری ها و مرغداری های استان شده است.

وی با اعلام اینکه در چهار ماهه سال جاری هم بیش از ۶ هزار تن نهاده دام و طیور در استان توزیع شده است، افزود: در این مدت هزار و ۶۰۰ تن ذرت، هزار و ۱۰۰ تن کنجاله سویا و سه هزار و ۵۰۰ تن جو بین تشکل های مذکور توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهادکشاورزی کردستان ادامه داد: در حوزه نهاده های دامی ذخایر خوبی در استان انجام شده و در انبارهای این اداره کل موجود است و هیچگونه مشکلی در زمینه تامین نهاده دامی وجود ندارد.

فهری یادآور شد: با توجه به ادامه روند حمایت از دامداران استان، در صورت نیاز به نهاده جو و در راستای تامین نقدینگی تولیدکنندگان این اداره کل آمادگی دارد به طور مدت دار این نهاده را در اختیار آنها قرار دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha