دانشگاه تهران قهرمان مسابقات فوتبال دانشجویان کشور در شاهرود شد

شاهرود - ایرنا - رقابت‌های فوتبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور با قهرمانی دانشگاه تهران به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود پایان رسید.

مدیر تربیت‌بدنی و فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات قهرمانی فوتبال دانشجویان دانشگاه‌های کشور از سی‌ام تیر با حضور هشت تیم در این دانشگاه آغاز شد.

مجتبی رجبی با بیان اینکه هشت تیم برتر دانشگاه‌های کشور طی ۹ روز در ۲ گروه چهار تیمی با هم رقابت کردند، افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از دانشگاه‌های لرستان، تهران، شهیدبهشتی، صنعتی‌شاهرود، فردوسی‌مشهد، شیراز، گیلان و قم حضور داشتند.

وی به صعود چهار تیم از مرحله گروهی اشاره و اضافه کرد: تیم‌های شیراز و تهران از گروه اول و تیم‌های فردوسی‌ مشهد و شهیدبهشتی از گروه دوم به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه یافتند.

این مسوول ادامه داد: در مرحله نیمه‌نهایی تهران و شهیدبهشتی با شکست حریفان به دیدار نهایی راه یافتند.

دانشگاه تهران قهرمان مسابقات فوتبال دانشجویان کشور در شاهرود شد

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار کرد: در مسابقه پایانی تهران توانست در ضربات پنالتی شهید بهشتی را با نتیجه سه بر ۲ شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه رده‌بندی گفت: در این مصاف تیم دانشگاه فردوسی‌ مشهد توانست با نتیجه پنج بر یک شیراز را شکست دهد و مقام سوم را به دست آورد.

رجبی ابراز کرد: بازیکنان برتر این مسابقات توسط کمیته فنی انتخاب و به اردوی تیم ملی دانشجویان برای اعزام به رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی دعوت می‌شوند.

وی ادامه داد: مدال و رتبه‌های این مسابقات در رتبه‌بندی نهایی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در دانشگاه اصفهان لحاظ می‌شود.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود با یادآوری برگزاری دوره قبل مسابقات در سال ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به وضعیت مطلوب، امکانات ورزشی و پیگیری‌های انجام شده، میزبانی این دوره از مسابقات به دانشگاه صنعتی شاهرود واگذار شد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه صنعتی شاهرود دارای چهار پردیس، ۱۴ دانشکده و بیش از ۱۰ هزار دانشجو و ۳۵۲ عضو هیات‌ علمی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha