۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85551023
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان از روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بازدید کرد

زنجان- ایرنا - استاندار زنجان روز یکشنبه با حضور در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری از روند تکمیل آن بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محسن افشارچی در این بازدید در جریان عملیات عمرانی برای تکمیل این طرح ورزشی استان قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان نیازمند ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار است و تلاش داریم این طرح تا شهریور امسال به سرانجام برسد.

جواد بازرگان افزود: از اعتبارات سال ۱۴۰۲، هزار میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت و برای امسال نیز بر اساس برآوردها، ‌ ۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل آن نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان،‌ همه دستگاههای متولی دست به دست هم دادند و اجرای طرح روند مناسبی دارد.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان ۶۰ هزار و ۶۰۶ متر مربع زیربنا دارد و عملیات احداث آن در سال ۸۴ آغاز و مسوولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد.

ابتدا قرار بود این طرح طی چهار سال در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ شهر زنجان به بهره‌برداری برسد اما روند اجرای آن از آنچه تصور می رفت طولانی‌تر شد و پس از گذشت ۱۷ سال شهروندان زنجانی به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال همچنان در انتظار افتتاح این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی ۱۶ دی ماه سال گذشته در جریان سفر استانی خود به زنجان با بازدید از پروژه معطل مانده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان بر تسریع در اجرای آن تاکید کرد.

این پروژه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha