میزبانی کیش از مسابقات جهانی پرورش اندام فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به میزبانی این جزیره از مسابقات جهانی پرورش اندام، گفت: این میزبانی فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری در عرصه جهانی است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، رحیم سرهنگی در دیدار با رییس فدراسیون بدنسازی کشور اظهار کرد: برای میزبانی باشکوه و حرفه‌ای از مسابقات پرورش اندام و فیتنس چلنج قهرمانی جهان آمادگی کامل داریم.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش آماده است تا با ایجاد زیر ساخت‌های لازم و فضاسازی مناسب شهری برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات با فدراسیون پرورش اندام کشور همکاری کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ضرورت تولید محتواهای فاخر و جذاب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری کیش و انتشار آن در فضاهای بین المللی با همکاری فدراسیون بدنسازی تاکید و اضافه کرد: زمان باقیمانده تا برگزاری این رویداد ورزشی و روزهای میزبانی از ورزشکاران خارجی فرصت مغتنمی است تا ظرفیت‌های سرمایه گذاری کیش و جذابیت‌های این مقصد مطلوب گردشگری در سطح جهانی معرفی شود.

کیش آماده میزبانی است

بدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی کشور در جریان بازدید از امکانات ورزشی کیش، گفت: کی آماده میزبانی از مسابقات جهانی بدنسازی است.

وی با اشاره به بازدید انجام شده از هتل‌های مد نظر اسکان ورزشکاران، بیان کرد: زیرساخت‌های مناسبی جهت میزبانی از مسابقات بین المللی در کیش وجود دارد.

رییس فدراسیون بدنسازی کشور ادامه داد: بیش از ۲۰۰ کشور عضو فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام ( IFBB ) هستند و در حدود شصت کشور تاکنون برای حضور در مسابقات جهانی کیش اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایرنا، مسابقات از ۲ تا هفتم مهر امسال با حضور ورزشکاران مطرح جهانی رشته بدنسازی در جزیره کیش برگزار می شود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha