فرزام: نگران بودیم اما مجلل کارش را به خوبی انجام داد + فیلم

پاریس- ایرنا- مربی تیم قایقرانی رویینگ ایران، گفت: در خصوص صعود نماینده قایقرانی کشورمان به مرحله یک‌چهارم نهایی نگرانی وجود داشت، اما فاطمه مجلل توانست بعد از استارت، فاصله لازم را با رقبای خود ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، افشین فرزام در خصوص صعود نماینده رویینگ کشورمان به مرحله بعدی بازی‌های المپیک پاریس، اظهار کرد: فاطمه مجلل طبق برنامه‌ریزی و تاکتیک روز گذشته توانست در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جایگاه چهارم به شانس مجدد صعود کند. مطمئن هستم او، در مرحله بعد با انرژی بیشتر و کیفیت بهتری پارو می‌زند. ابتدا باید ببینیم در کدام گروه قرار می‌گیرد تا برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

وی در خصوص ۲ نماینده دیگر قایقرانی کشورمان در المپیک پاریس، گفت: مهسا جاور و زینب نوروزی رقبای سختی در گروه خود دارند. دقایقی پیش، وزن‌کشی صورت گرفت و مشکلی در خصوص سروزن رسیدن آنان وجود ندارد. در این گروه رقبای سرسختی از کشورهای آمریکا و رومانی که قهرمان جهان هستند، قرار دارند. از سوی دیگر تیم ۲ نفره ژاپن حضور دارد که از رنکینگ خوبی برخوردار است. امیدواریم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تیم قایقرانی کشورمان بتواند در جدول شانس مجدد، شرایط رقابت را ادامه دهد.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از ۵ مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد و تا ۲۱ مرداد ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha