نصراصفهانی: رستمیان از تیراندازان حرفه‌ای است/ فرانسه میزبانی خوبی ندارد

پاریس- ایرنا- سرمربی تیم ملی تپانچه ایران، گفت: هانیه رستمیان از تیراندازان حرفه‌ای است و تلاش می‌کنیم تا در رقابت‌های ۲۵ متر بازی‌های المپیک پاریس، عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محسن نصراصفهانی در خصوص عملکرد هانیه رستمیان در تپانچه ۱۰ متر بازی‌های المپیک پاریس، اظهار داشت: رستمیان با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شد و عملکرد خوبی داشت. در شروع مسابقه با چالش روبه‌رو شد که سریع این چالش را برطرف کرد، ولی زمان برای او محدود شد. از عملکرد مورد انتظار، دو نمره پایین‌تر کسب کرد، اما در بحث مدیریت خودش، عملکرد قابل قبولی داشت.

وی در ادامه افزود: رستمیان در ۲۵ متر باید ادامه دهد و جمعه مقابل رقبا قرار می‌گیرد و باید ببینیم چه عملکردی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی تپانچه تاکید کرد: رستمیان از تیراندازان حرفه‌ای است و مدیریت ذهنی خوبی دارد. من هم کمک می‌کنم تا با آمادگی بالا در مسابقه حاضر شود.

وی در خصوص میزبانی فرانسه از المپیک، گفت: المپیک یک آوردگاه بزرگ است و همه کشورها چهار سال هزینه کرده‌اند و دوست دارند مسابقات بزرگی را تجربه کنند. با این حال، فرانسه نتوانست جایگاه خوب المپیک را به نمایش بگذارد.

نصر اصفهانی در پایان گفت: همه کشورها به امکانات سالن تیراندازی و عدم تهویه هوا اعتراض دارند. در مسابقات فشار روانی مسابقات بالاست و تیراندازان از نظر تهویه با کمبود اکسیژن روبه‌رو شده‌اند. به همین دلیل سطح نمرات پایین بود و امیدوارم در المپیک بعدی شاهد میزبانی بهتری باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha