مهدی‌پور: مسیر رسیدن به تیم بوکس جوانان از مسابقات کشوری می‌گذرد/ کار سختی در جهانی داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بوکس جوانان ایران، گفت: مسیر رسیدن به اردوهای آماده‌سازی این تیم از مسابقات قهرمانی کشور می‌گذرد.

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص در پیش بودن مسابقات قهرمانی جوانان کشور که قرار است از ۱۳ ماه جاری در ارومیه برگزار شود، اظهار داشت: به تمامی نفرات و حتی مدال‌آوران پیکارهای آسیایی اعلام کردیم که باید در مسابقات کشوری روی رینگ بروند، چراکه ملاک گزینش نفرات برای ما، نتایج مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی جوانان است.

وی افزود: قهرمانان تمامی اوزان مسابقات کشوری و نفرات شایسته‌ای که کادر فنی انتخاب می‌کنند، به اردوی تیم جوانان دعوت می‌شوند. یک هفته پس از پیکارهای کشوری، مرحله نخست اردو در همان ارومیه برگزار می‌شود و مرحله نیز در تهران خواهد بود.

سرمربی موفق تیم بوکس جوانان ایران بیان کرد: در مسابقات قهرمانی جوانان کار سختی پیش‌رو داریم و باید بهترین‌ها گزینش کنیم. تلاش می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم نخستین مدال جهانی در رده سنی جوانان را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا امیر اسماعیلی دارنده طلای جوانان آسیا در سنگین وزن نیز در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد؟ عنوان کرد: بله او نیز مبارزه خواهد کرد. ما در تیم جوانان در سنگین وزن مشکل حریف تمرینی داریم. به همین دلیل از رئیس فدراسیون خواستیم تا اسماعیلی در اوقاتی که تیم جوانان اردو ندارد، در تمرینات بزرگسالان شرکت کند.

سرمربی تیم بوکس جوانان ایران، بیان کرد: علاوه بر او، دو بوکسور دیگر ما نیز در تمرینات تیم بزرگسالان حضور می‌یابند. این بهترین فرصت برای کسب تجربه است.

وی گفت: اعضای تیم‌های پایه و به خصوص جوانان به دلیل کمبود مسابقات تدارکاتی، استرس مبارزاتی دارند، اما وقتی در اردوی بزرگسالان حاضر می‌شوند، استرس آنان کاسته می‌شود. ما نیز در اردوی جوانان آنان را به اوج آمادگی فنی و بدنی می‌رسانیم.

مهدی‌پور بیان کرد: هدف ما در کادر فنی تیم جوانان این است تا نفرات خوبی را پرورش دهیم تا بتوانند طی سال‌های آتی، پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha