مسابقات اسکواش قهرمانی دختران کشور در ارومیه آغاز شد

ارومیه- ایرنا- رییس هیات اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات اسکواش قهرمانی دختران کشور در سه رده سنی و با حضور ۹۸ بازیکن از سراسر کشور در ارومیه آغاز شد.

امیر حاتم زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات اسکواش قهرمانی دختران کشور تا ۱۱ مردادماه جاری به میزبانی سالن اسکواش ارومیه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش قهرمانی کشور دختران زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال به میزبانی ارومیه اضافه کرد: در این مسابقات، بهترین اسکواش بازهای نوجوان و جوان کشور حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه ۹۸ بازیکن در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند، ادامه داد: ۳۷ بازیکن در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، ۳۱ بازیکن در رده سنی کمتر از ۱۷ سال و ۳۰ بازیکن در رده کمتر از ۱۹ سال در مسابقات اسکواش دختران شرکت خواهند کرد.

رییس هیات اسکواش آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین ۹ بازیکن از آذربایجان‌غربی شامل چهار نفر در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، ۲ نفر در کمتر از ۱۷ سال و سه نفر در رده سنی کمتر از ۱۹ سال به رقابت می‌پردازند.

حاتم زاده گفت: سابقه میزبانی در رده سنی کمتر از ۹ و ۱۱ سال را داشتیم و به واسطه سخت افزار مناسب و خانه اسکواش موجود در ارومیه، جزو ۵ استان دارای امکانات مناسب در این ورزش هستیم.

وی با اشاره به انجام استعدادیابی اسکواش در آذربایجان غربی افزود: ۱۲۰ ورزشکار در این رشته ورزشی در استان فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha