توسعه تم پارک‌های فرهنگی در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر توسعه فرهنگی و تمدنی شهروندان گفت: تلاش داریم تم پارک های متعددی در مناسبت‌های مختلف اکران کنیم.

به گزارش ایرنا، محمدامین توکلی‌زاده روز دوشنبه در خصوص توسعه تم پارک‌های فرهنگی در پایتخت اظهار کرد: رویداد سرزمین تمدن‌ها یکی از تم پارک‍‌های مهم ما در سال‌جاری بود که با حضور و فعالیت اصحاب فرهنگ و هنر در مجموعه برج میلاد اکران و مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفته است.

وی افزود: در این مجموعه ۱۵ هزار متر دکورسازی شده و سعی کردیم در این نمایشگاه تخت جمشید، برج بابل، دروازه بابل، کاخ پالمیرا در سوریه و اماکنی از لبنان و یمن را به نمایش در بیاوریم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه در پایتخت تم‌پارک‌ ها از قبل وجود داشته است، گفت: در واقع پارک با موضوعاتی همچون مشاغل، بدن انسان، آموزشی، تفریحی و هیجانی اجرا می‌شدند و این‌ها پارک‌های موضوعی هستند اما در خصوص عمیق‌ تر شدن محتوای تم‌ پارک‌ها، به تلاش جدی در نوشتن سناریو و طراحی نیاز داریم که به لطف موقعیتی که در حال حاضر فراهم شده، برای سرزمین تمدن‌ها این محتوا فراهم شد.

توسعه تم پارک‌های فرهنگی در پایتخت

به گفته وی، این تم‌ پارک سناریو، طراحی و اجرای خوب دارد و توانسته یک تم‌ پارک مدرن را پیش روی شهروندان تهرانی و چه بسا میهمانانی که از نقاط مختلف کشور و کشورهای دیگر حضور خواهند یافت، قرار دهد.

توکلی‌زاده تاکید کرد: شهرداری تهران این آمادگی را دارد تم پارک‌های دیگری در موضوعات و مناسبت‌های مختلف اکران کند که البته در این مسیر نیاز به حمایت و همکاری اصحاب فرهنگ و هنر را داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha