۱۱ موکب اربعین حسینی آماده برپایی در هرسین است

کنگاور - ایرنا - فرماندار هرسین در شرق استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برپایی موکب مستلزم پیش نیازهایی همچون رعایت مسائل بهداشتی، ترافیکی و امنیت زائران است، گفت که بر همین اساس تاکنون مجوز ۱۱ موکب صادر شد و بزودی در این شهرستان برپا می شود.

به گزارش ایرنا، ابوطالب ایتوندی روز دوشنبه در جلسه قرارگاه اربعین هرسین با حضور امام جمعه و مسوولان دستگاههای اجرایی از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی و ارائه خدمات به زوار حسینی خبر داد.

فرماندار هرسین افزود: فعال بودن نانوایی ها، آماده باش مراکز درمانی و خدماتی از جمله تدابیر پیش بینی شده برای خدمت مناسب به زائران حسینی در این شهرستان است.
ایتوندی همچنین خواستار بررسی جدی و نوسازی علائم راهنمایی و رانندگی بویژه تابلوهای هشدار دهنده و ایمن سازی دوربرگردان های جاده بیستون و بزرگراه هرسین - پلیس راه شد.

فرماندار هرسین سد معبر افراد و مشاغل مزاحم را از مهمترین عوامل ایجاد ترافیک در جاده بیستون دانست و بر ساماندهی آنان توسط شهرداری تاکید کرد.

وی افزود: کلیه مراکز خدماتی، رفاهی، سوپرمارکت، اغذیه فروشی های دارای مجوز، مکانیکی، مراکز فروش قطعات خودرو توسط شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات و گشت های بازرسی پایش و نظارت می شود تا مایحتاج مورد نیاز مردم و به خوبی عرضه شود.

آمادگی بیشتر جایگاههای عرضه سوخت، دستگاههای امدادی و آتش نشانی از دیگر مصوبات این جلسه بود.
شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha