دختر اغفال شده به آغوش خانواده بازگشت/کشف ۴۰ میلیاردی لوازم التحریر قاچاق
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد سابقه‌داری که یک دختر جوان را اغفال کرده بود، دستگیر شد و دختر نیز به آغوش خانواده خود بازگشت.

به گزارش ایرنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی روز دوشنبه اظهار کرد: چندی قبل مرد میانسالی با مراجعه به اداره چهارم پلیس آگاهی گفت، دخترم که به تتو علاقه زیادی دارد ناگهان از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت؛ تلفن همراهش نیز خاموش است، نگرانم بلایی سرش آمده باشد.

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند اما در نخستین گام با استعلام از پزشکی قانونی و بیمارستان‌ها اثری از دختر نوجوان به دست نیامد.

سردار ولی‌پور گودرزی اضافه کرد: تیم جنایی در گام بعدی راهی محل زندگی دختر جوان شده و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پی بردند که او با رضایت کامل سوار بر خودروی یک مرد غریبه شده و با یکدیگر رفته‌اند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت مرد جوان را شناسایی کرده و متوجه شدند که او در زمینه تتو فعالیت غیرقانونی دارد و سابقه‌دار است که همین سرنخ باعث شد متهم در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و در ادامه دختر جوان نیز شناسایی شد.

سردار گودرزی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی صراحتا به اغفال دختر جوان اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت یادآور شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و دختر جوان به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد.

دختر اغفال شده به آغوش خانواده بازگشت/کشف ۴۰ میلیاردی لوازم التحریر قاچاق

کشف ۴۰ میلیاردی لوازم التحریر قاچاق در شورآباد

همچنین رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۴ هزار و ۴۳۲ قلم لوازم التحریر قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی لوازم التحریر خارجی قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد تهران بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری ادامه داد: بررسی های اولیه نشان از این داشت، فردی مقادیر فراوانی لوازم التحریر بدون مجوزهای قانونی با استفاده از خودروهای شوتی طی چند نوبت در این مکان تخلیه و دپو کرده است.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضایی از انبار بازدید و ۲۴ هزار و ۴۳۲ قلم لوازم التحریر خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ افشاری تاکید کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha