۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85551937
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

کشف ۷۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در یزد 

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85551937
کشف ۷۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در یزد 

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی یزد از کشف ۷۵ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۲ عملیات جداگانه در این استان خبر داد. 

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار " عباسعلی بهدانی فرد " گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر انبار کالای قاچاق در یکی از محلات شهر یزد ماموران پلیس با کار اطلاعاتی، محل مورد نظر را شناسایی و هماهنگی قضائی را به عمل آوردند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده ۵۰ هزار پاکت سیگار و مقادیر زیادی مواد خوراکی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش آن را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی یزد تصریح کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد با توقیف یک خودرو محموله قطعات و موتورهای قاچاق خودرو را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند که بنابر علام نظر کارشناسان این محموله دارای ارزش ۲۵ میلیارد ریالی است.

بهدانی فرد ادامه داد: بر این اساس در ۴۸ ساعت گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی و شهید مدنی یزد در این ۲ عملیات این میزان انواع کالای قاچاق را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس مصمم است با کالای قاچاق که به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و همچنین خودروهای شوتی برخورد کند که توفیقات خوبی تاکنون به دست آمده و شاهد افزایش ۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق بوده‌ایم.

یزد نقش موثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب در بعضی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین از جاده‌های استان یزد تردد می‌کند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha