۱۲۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری در شهر خوی اجرا شد

ارومیه- ایرنا- شهردار خوی گفت: ۱۲۰ کیلومتر عملیات طرح ملی شبکه فیبر نوری در این شهر اجرا و برای این طرح سه هزار میلیارد ریال توسط شرکت صبانت هزینه شده است.

حسن نصرالله پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته در راستای پوشش ۱۰۰ درصدی مشاغل و ۸۰ درصدی خانوار ها از اینترنت پرسرعت، شهرداری خوی با عقد تفاهم نامه ای با شرکت صبانت، عملیات اجرای طرح ملی فیبر نوری را در این شهر آغاز کرد.

وی با بیان اینکه شهر خوی به عنوان شهر پیشتاز طرح ملی فیبر نوری در شمال غرب کشور بوده است، اضافه کرد: با گذشت کمتر از یک سال از آغاز اجرای این طرح، ۱۲۰ کیلومتر از شهر خوی با پیشرفت ۹۰ درصدی طرح ملی فیبرنوری پوشش داده شده و امکان استفاده مردم از اینترنت پرسرعت فراهم شده است.

وی ادامه داد: براساس تفاهم نامه ای که بین شهرداری خوی و شرکت صبانت منعقد شده بود، اکنون مدیریت شهری و سازمان های تابعه به همراه دوربین های ترافیکی به اینترنت پرسرعت متصل شده است.

شهردار خوی از استمرار عملیات اجرای فیبر نوری در شهر خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم شهروندان به راحتی می توانند با مراجعه به نمایندگی های شرکت که در سطح شهر مستقر هستند، از اینترنت پرسرعت بهره کافی را ببرند.

شهر خوی که در شمال آذربایجان غربی واقع شده و پس از ارومیه، دومین شهر بزرگ و پرجمعیت آذربایجان غربی است، از شهرهای پیشتاز در اجرای طرح ملی فیبر نوری در کشور بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha