۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85552037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقدمات ثبت انجمن هنرهای نمایشی لرستان انجام شد

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85552037
مقدمات ثبت انجمن هنرهای نمایشی لرستان انجام شد

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اقدامات اولیه برای ثبت انجمن هنرهای نمایشی استان انجام و مراحل قانونی طی شده است.

به گزارش ایرنا رضا نیازی روز دوشنبه در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای هیات مدیره منتخب انجمن هنرهای نمایشی استان اظهار کرد: امسال با توجه به اساسنامه جدید، فراخوان انتخابات هیات مدیره این انجمن طی ۲ نوبت اعلام و با استقبال خوب اهالی تئاتر و هنرهای نمایشی روبرو شد.

وی افزود: حدود ۳۰ نفر برای هیات مدیره اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که بعد از بررسی صلاحیت افراد، در نهایت ۱۴ نفر برای کاندیدایی انتخاب شدند.

نیازی با بیان اینکه در این بررسی‌ها کاندیداتوری ۲ نفر به عنوان بازرس و ۱۲ نفر برای هیات مدیره تایید شد، افزود: این دوره از انتخابات با استقبال خوب اهالی هنرهای نمایشی روبرو و در کمال صحت و سلامت برگزار شد و از اقصی نقاط استان شرکت کردند به نحوی که به لحاظ آمار یکی از بی‌نظیرترین انتخابات‌ انجمن‌ هنرهای نمایشی استان طی ادوار گذشته بوده است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه اقدامات اولیه جهت ثبت انجمن انجام شده است اضافه کرد: انتظار می رود انجمن هنرهای نمایشی مامن و ماوایی برای فعالان و هنرمندان این حوزه باشد و شاهد شکوفایی و رشد هر چه بیشتر آنها باشیم.

نیازی بیان کرد: در همین راستا ضرورت دارد هیات مدیره منتخب بین اهالی هنرهای نمایشی اعتمادسازی کند تا افرادی که فاصله گرفته اند دوباره مراجعه کنند و این بخش دوباره ساماندهی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha