مجلس و دولت تمام توان خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور به کار می‌گیرند

تهران- ایرنا- نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: امروز مسأله مهم کشور اقتصاد است و مجلس و دولت تمام توان خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به کار می‌گیرند.

علی اصغر نخعی‌راد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا در همه مسائل به ویژه در بحث رأی اعتماد به کابینه، مطابق با شاخص های تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب با دولت همکاری لازم را داشته باشد و در کنار و همراه دولت باشد. مجلس قطعا متناسب با شاخص های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری به وزرا رأی اعتماد خواهد داد.

وی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری، وزرا باید وزرای تراز نظام باشند. نقطه وفاق ما با دولت بیانات رهبری است که باید اجرا شود و ما هم قطعا در ادامه پای کار دولت هستیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مواضع قاطعانه دکتر پزشکیان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی قطعاً مورد حمایت نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی است و ما از این مواضع آقای رئیس جمهور حمایت قاطع داریم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه مسائل معیشتی و اقتصادی نیز مجلس در کنار دولت است و از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای همراهی با دولت در مسیر خدمت رسانی به مردم استفاده می‌کند.

نخعی‌راد گفت: این همکاری و تعامل مجلس با دولت از رای اعتماد به کابینه شروع می‌شود و در موارد بعدی همچون حوزه قانونگذاری و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم ادامه می یابد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه باید به دستگاه‌هایی اجرایی و رئیس جمهور منتخب پس از انتخابات کمک کنیم تا مسائل و مشکلات کشور رفع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha