آذربایجان‌غربی توان میزبانی رویدادهای ورزشی با استاندارد بالا را دارد

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: آذربایجان غربی توان میزبانی رویدادهای ورزشی با استانداردهای بالا را دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

عباس ناطق نوری روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی آذربایجان‌غربی در ارومیه اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی این استان به لحاظ داشتن بستر مناسب، زمینه فعالیت همه رشته ها را فراهم کرده است.

وی افزود: فدراسیون انجمن های ورزشی به عنوان فدراسیونی ویژه و خاص با انجمن ها و رشته متفاوت در هوا، آب، سالن، ساحل و چمن در سطح المپیک، بازیهای آسیایی و جهانی فعالیت دارد.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی اظهار امیدواری کرد با همدلی و همکاری که بین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و هیات انجمن های ورزشی وجود دارد و با حمایت فدراسیون، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش در رشته ها باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم با تبریک انتخاب عباس ناطق نوری به عنوان رییس فدراسیون، هیات انجمن های ورزشی را یک هیات بسیار مهم دانست و گفت: این هیات بیش از ۲۵ کمیته و انجمن دارد.

سجاد بیرامی افزود: با مدیریت خوب چهار سال گذشته تیم مدیریتی هیات فصل جدیدی ایجاد شده که ما شاهد رشد و پیشرفت این هیات در استان هستیم.

به گزارش ایرنا، در این مجمع آیدین بابایی با کسب ۱۶ رای به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان غربی انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha