۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85513928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناطق‌نوری: با عملکردم نظر اعضای مجمع را جلب می‌کنم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: سعی می‌کنم رای اعضای مجمع را با عملکردم در آینده جلب کنم و این باعث می‌شود من بیشتر کار کنم تا بتوانم موفقیت‌های زیادی به دست آورم.

به گزارش ایرنا، عباس ناطق نوری پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات در فضای سالم و رقابقی برگزار شد و من هم تشکر می‌کنم از وزارت ورزش که انتخابات فدراسیون‌ها را در اسرع وقت برگزار کرده است.

وی در پاسخ به این سوال اینکه چون رای قاطع مجمع را نداشتید در ۴ سال آینده به مشکل بر نمی‌خورید، گفت: نه من سعی می‌کنم که رای آنها را با عملکردم در آینده جذب کنم و این باعث می‌شود من بیشتر کار کنم تا بتوانم موفقیت‌های زیادی به دست آورم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در مورد حضور میرمهدی حسینی برای نایب ریسی او در انجمن‌های ورزشی، یادآور شد: ما برای مجمع‌مان تقریبا برای یک سال نیم پیش ثبت نام کردیم و اساس برنامه ما هم برای یک سال قبل بود و آن موقع هم ما انجمن راگبی داشتیم و اصلا فدراسیونی هم در کار نبود. در حال‌حاضر هم در نفرات تجدید نظر می‌کنیم. قطعا نفرات جدید را به زودی اعلام می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha