۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
کد خبر: 85552726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری همایش فن‌بیان و گویندگی در جهاد دانشگاهی هنر

تهران- ایرنا- مرکز آموزش‌های تخصصی هنر جهاددانشگاهی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل این نهاد، همایش رایگان «فن‌بیان و گویندگی» با محوریت برقراری ارتباطات کاری موثر در کسب و کار را ویژه جهادگران و اعضای خانواده آنها برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا از جهاد دانشگاهی هنر، در همایش فن‌بیان و گویندگی، سرفصل‌های آموزشی فن بیان و گویندگی شامل برقراری ارتباط موثر در کسب و کار، تمرکز بر موفقیت، هدفگذاری و برنامه‌ریزی، بالا بردن عزت نفس، آشنایی با چارچوب‌های ذهنی افراد موفق، شناخت زبان بدن، ذهن خوانی، هم‌موج شدن و شبیه‌سازی با دیگران و یادگیری فنون مذاکرات، خوب و درست گوش کردن، واضح و سنجیده سخن گفتن، آشنایی با شیوه‌های ارتباطی با افراد تهاجمی، افراد منفعل و افراد با وجود، آشنایی با روش برخورد با منتقدین، زورگویان و پرخاشگران، افراد بدقِلِق، با وقار «نه گفتن»، بازخوردگیری و انواع بازخورد، از تهدیدها فرصت ساختن، چگونه و چه زمانی هنر و توانمندی‌هایمان را بروز و به نمایش بگذاریم؛ ارائه خواهد شد.
از شرکت‌کنندگان در این همایش تست گویندگی جهت تعیین سطح گرفته شده تا علاقه‌مندان با حضور در دوره‌های تکمیلی مرکز آموزش هنر، به صورت حرفه‌ای جذب بازار کار این رشته کاربردی شوند و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در همایش نیز اهدا خواهد شد.
همایش رایگان فن‌بیان و گویندگی روز سه‌شنبه، ۱۶ مردادماه ۱۴۰۳ همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در مرکز آموزش‌های تخصصی واحد هنر برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت هنر جهاد دانشگاهی: ۸۸۳۲۸۶۵۲ (۰۲۱) تا ۵۵ و یا ۰۹۳۸۹۳۸۲۴۷۳ تماس بگیرند و با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با علاقه‌مندانی است که زودتر ثبت‌نام کرده باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha