۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85552892
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شهداد کرمان برای نهمین روز گرمترین نقطه ایران شد

۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85552892
شهداد کرمان برای نهمین روز گرمترین نقطه ایران شد

کرمان - ایرنا - هواشناسی کرمان اعلام کرد، شهداد با حداقل دمای ۳۸.۴ درجه سانتیگراد صبح امروز (سه شنبه) برای نهمین روز پیاپی گرمترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

یه گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی استان کرمان، همچنین شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته نیز با حداکثر دمای ۴۸.۸ بعد از مهران با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد، بالاترین دمای کشور را داشته است.

براساس این گزارش، سردترین ایستگاه استان کرمانگ لاله زار با دمای ۱۴ درجه و گرمترین ایستگاه شهداد با دمای ۴۹ درجه بوده و بیشینه دمای شهر کرمان ۴۱ درجه و کمینه این شهر ۲۳ درجه بود.

هشدار زرد هواشناسی برای گرد و خاک در کرمان

روابط عمومی هواشناسی کرمان در ادامه با اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی از امروز تا ابتدای هفته آینده عنوان کرد: طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی با انتقال ریزگرد و وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا برای اغلب مناطق به ویژه مناطق شمالی، شمال غربی، جنوبی و نوار شرقی استان پیش بینی می شود.

این گزارش ادامه داد: طی همین مدت برای برخی مناطق مرکزی، جنوب غربی و جنوبی ضمن افزایش ابر وقوع رگبار باران محتمل می باشد و همچنین به لحاظ دمایی نیز طی روزهای آینده برای برخی مناطق جنوبی کاهش نسبی دما و برای سایر مناطق تداوم هوای گرم را خواهیم داشت.

هشدار سطح زرند به معنای آگاهی و اقدام در صورت احتمال وجود خسارت یا خسارت نقطه ای است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha