۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴
کد خبر: 85549997
T T
۱۶ نفر

برچسب‌ها

هوای گرم در کرمان ماندگار است

۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴
کد خبر: 85549997
هوای گرم در کرمان ماندگار است

کرمان- ایرنا- اداره‌کل هواشناسی کرمان اعلام کرد از امروز (شنبه) تا انتهای هفته به لحاظ دمایی با استقرار توده هوای گرم، تداوم دما بالا و هوایی گرم برای بیشتر مناطق استان کرمان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهداد از توابع کرمان در ۲۴ ساعت گذشته در صدر فهرست گرم‌ترین نقاط کشور بوده به گونه ای که با احتساب امروز از ابتدای سال جاری تاکنون دمای هوای این شهر بیش از هفت بار در سطح کشور رکورد زده و رتبه گرم‌ترین نقطه کشوری را به خود اختصاص داده است.

براساس اعلام هواشناسی کرمان، دمای این کلانشهر طی امروز در سردترین ساعات ۲۵ درجه سانتیگراد بود و در گرمترین ساعات به ۴۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

پیش‌بینی باد و باران

طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی هفته جاری وزش باد و گرد و خاک پدیده‌های غالب جوی در استان کرمان است.

براساس اعلام هواشناسی استان کرمان از امروز (شنبه) تا انتهای هفته با وزش باد نسبتا شدید در استان و کویر مرکزی کشور انتقال ریزگرد به استان، متعاقبا افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در سطح استان به ویژه برای مناطق شمال، شمال غربی، جنوبی و جنوب شرقی را خواهیم داشت.

طبق این اطلاعیه، روز دوشنبه بر سرعت وزش باد در این مناطق افزوده خواهد شد، همچنین امروز در برخی مناطق مرکزی، غربی و جنوب غربی به ویژه ارتفاعات این مناطق ضمن افزایش ابر وقوع رگبار باران محتمل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha