عملیات ترمیم و بازسازی سه دستگاه پل اصلی در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در راستای رفع نقاط پرحادثه و ارتقای سطح ایمنی و صیانت از پل‌ها و ابنیه جاده‌ای، طرح ترمیم و بازسازی سه دستگاه پل اصلی در مسیر ایرانشهر- بزمان - بم اجرایی شد.

شهرام مبارکی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بی تردید این پل ها به دلیل قرارگیری در محل کریدور اربعین و ایفای نقش تعیین کننده در جابه جایی ایمن زوار اربعین حسینی از جنوب شرق به مرزهای غربی کشور، در اولویت اقدامات این اداره کل قرار داشت.
وی بیان کرد: موضوع تعمیر و رسیدگی به امور نگهداری پل‌ها و ابنیه فنی با جدیت در دست اقدام است و همواره تلاش شده با بکارگیری افراد متخصص و با تجربه وضعیت کیفی پل‌ها و ابنیه فنی در جنوب سیستان و بلوچستان ارتقا یابد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها هیچ‌گونه انسداد و یا حتی محدودیت ترافیکی در این مسیرها اعمال نشد تا کاربران جاده ای این مسیر دچار زحمت نشوند؛ گفت: رانندگان حین عبور از مسیرهایی که پروژه های عمران جاده‌ای در آنها در حال اجراست ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی نسبت به همکاری با عوامل اجرایی این طرح ها نهایت تعامل را داشته باشند تا مبادا شاهد حادثه ای ناگوار و جبران ناپذیر باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha