حضور مقامات عراقی در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران

بغداد - ایرنا - نخست وزیر عراق و رئیس اقلیم کردستان عراق در مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران در تهران شرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از الفرات نیوز، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق نیز امروز سه شنبه برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان عازم تهران می‌شود.

پیشتر رسانه های عراقی به نقل از یک منبع بلندپایه در وزارت خارجه ایران خبر داده بودند که محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران شرکت خواهد کرد.

در این سفر رسمی نخست وزیر عراق به تهران، محسن المندلاوی، نائب رئیس اول پارلمان عراق و نچیروان بارزانی ، رئیس اقلیم کردستان عراق نیز حضور دارند.

ریاست اقلیم کردستان عراق نیز اعلام کرد که نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق تا دقایقی دیگر به تهران می‌رود تا در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس جمهور جدید ایران شرکت کند.

آیین تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی با حضور بیش از ۸۰ هیئت از کشورهای خارجی در سطح رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس مجلس، معاون رئیس‌جمهور، معاون نخست‌وزیر، وزیر خارجه و سفرا و همچنین سازمان بین‌المللی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

حضور مقامات عراقی در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha