۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85553063
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دستور وزیر ورزش بر رفع نواقص و تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان دستور داد نواقص ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر باید در اسرع وقت برطرف و ورزشگاه به طور کامل تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز سه‌شنبه در این باره به ایرنا افزود: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر یکی از پروژه‌های مهم ورزشی این شهرستان است که هنوز نواقص آن رفع نشده است.

وی با اشاره به مشکلات ورزش این شهرستان، افزود: مجموعه ورزشی تختی مرجع ورزشکار است و قدمت زیادی دارد که نیازمند بازسازی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی ملایر همچون ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر و استخر سامن، بر لزوم رفع نواقص سالن جوزان و سالن توچغاز نیز تاکید کرد.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، وی بر لزوم تسریع در روند احداث زمین چمن ازندریان تاکید کرد و از محل ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده ۵۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داد.

وی با بیان اینکه مصوبات خوبی در این دیدار اتخاذ شد، بیان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نگاه ویژه‌ای به ورزش شهرستان‌ها دارد و به طور منظم در حال بازدید و سرکشی از اماکن ورزشی در این حوزه است.

«احمد آریایی‌نژاد» دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار تسریع در روند احداث زمین چمن ازندریان شد و افزود: با توجه به خواست جوانان روند احداث این پروژه باید شتاب بیشتری گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش ملایر، گفت: ملایر از نظر اجرای پروژه‌های عمرانی، زیرساخت‌های ورزشی و حضور ورزشکاران و قهرمانان در میادین مختلف ورزشی در استان جایگاه بسیار خوبی دارد.

«علی حقیقی» بیان کرد: در حال حاضر چندین پروژه همچون زمین چمن شهر سامن؛ تکمیل رختکن؛ سالن ورزشی اسلامشهر آق‌گل؛ سالن ورزشی رزمی شهر ملایر، زمین چمن مصنوعی در روستاهای دهنو، زنگنه، کسب، انوج، دهنو آورزمان و دهنو در حال احداث است.

دستور وزیر ورزش بر رفع نواقص و تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر

وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر را یک ظرفیت مهم ورزشی دانست و خواستار اتمام کامل آن شد.

«کیومرث هاشمی» با توجه به فرسودگی مجموعه ورزشی تختی ملایر، دستور داد: در ۲ فاز زمین چمن فوتبال و سکوی این مجموعه بازسازی شود.

وی ادامه داد: پروژه استخر سامن نیز که مربوط به شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی است، باید توسط این شرکت تجهیز تعیین تکلیف شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین دستور تزریق اعتبار لازم برای بهره‌برداری استخر سرپوشیده الغدیر ملایر را تا پایان امسال صادر کرد و افزود: این مجموعه دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و باید تا پایان سال افتتاح و در اختیار جوانان، ورزشکاران و مردم این شهرستان قرار گیرد.

هاشمی با اشاره به ظرفیت‌های خوب ورزشی، زیرساخت‌ها و وجود ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در شهرستان ملایر، گفت: در حال حاضر اتحاد خوبی بین نمایندگان این شهرستان برقرار است که این امر موجب پیشرفت امور در حوزه‌های مختلف ملایر خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر بیش از ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha