۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85575789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های ورزشی ملایر اختصاص یافت

همدان- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی این شهرستان اختصاص یافت.

«حمیدرضا سپهری‌نیا» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در دیداری که ماه گذشته با همراهی نمایندگان ملایر با وزیر سابق ورزش و جوانان داشتیم، طبق قول مساعد وی این مبلغ برای تکمیل طرح‌های ورزشی ملایر واریز شد.

وی افزود: از این مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی زمین چمن مجموعه ورزشی تختی ملایر اختصاص و هزینه خواهد شد.

سپهری‌نیا بیان کرد: از مبلغ فوق ۵۰ میلیارد ریال نیز برای زمین چمن فوتبال ازندریان و ۵۰ میلیارد ریال برای پروژه زورخانه جدید مجموعه ورزشی الغدیر ملایر است که برای تکمیل این طرح‌ها هزینه می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های «کیومرث هاشمی» و تبریک به وزیر جدید ورزش و جوانان، ابراز امیدواری همچنان شاهد اتفاقات خوب در حوزه ورزش و جوانان باشیم.

سپهری‌نیا درباره طرح‌های هفته دولت نیز بیان کرد: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی پروژه سالن ورزش‌های رزمی شهید «علی نظری» در مجموعه ورزشی شهید تاجوک ملایر به اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی پنج زمین چمن مصنوعی روستایی خیرساز با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در هفته دولت هشت باشگاه ورزشی خصوصی نیز که مجوز گرفتند و تجهیز و تکمیل شدند، به بهره‌برداری می‌رسد که برای ساخت و تجهیز این باشگاه‌ها ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

سپهری‌نیا بیان کرد: استخر کریم‌خان زند که پس از چندین سال تعطیلی به همت شهرداری ملایر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بازسازی و تکمیل شد، در این هفته بازگشایی می‌شود.

وی اظهار کرد: در مجموع ۵۵۵ میلیارد ریال طرح ورزشی همزمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر بیش از ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha