چهار بازیکن گچسارانی به اردوی تیم ملی هاکی پسران زیر ۱۶ سال دعوت شدند

گچساران- ایرنا- چهار هاکی باز گچسارانی به اردوی تیم ملی پسران زیر ۱۶ سال ایران دعوت شدند

رییس هیات هاکی نفت و گاز گچساران گفت:این تعداد بازیکن (منتخبین المپیاد استعدادهای برتر کشور) به اردوی هاکی چمن زیر ۱۶ سال انتخابی تیم ملی در تبریز دعوت شدند.

علیمراد کاظمپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:

وی ادامه داد: امیرارسلان کاویانی، امیرحسین شیراوژن، علی عباسپور و امیرحسین بیعتی از سوی فدراسیون هاکی به این اردو دعوت‌شده‌اند تا زیر نظر مربیان تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات آسیایی به تمرینات خود ادامه دهند.

کاظم پور ادامه داد: گچساران مهد هاکی ایران می باشد که در سال گذشته پس از سال‌ها قهرمان لیگ برتر ایران شده است.
وی ابراز کرد: تمرینات و استعدادیابی هاکی نفت و گاز گچساران بدون وقفه برای دختران و پسران گچسارانی در حال انجام است.

کاظم پور تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدتی که در دستور کار خود قرار داده‌ایم به‌زودی کلاس‌های تخصصی آموزش داوری، دانش‌افزایی مربیان و همچنین استعدادیابی دختران و پسران گچسارانی در روستاهای این شهرستان را زیر نظر مدرسان و مربیان تیم ملی و فدراسیون هاکی برگزار خواهیم کرد.

اولین اردوی هاکی چمنی پسران زیر ۱۶ سال کشور به میزبانی شهرستان میانه برگزار خواهد شد.
ورزش هاکی از سال ۱۳۴۸ وارد شهرستان گچساران شد و فدراسیون هاکی در سال ۱۳۵۱ شکل گرفت.
۹ نفر از اعضای تیم ملی هاکی ایران در سال ۱۳۵۲ از ورزشکاران گچساران بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ورزشکاران گچسارانی یک مقام قهرمانی، سه عنوان نایب قهرمانی و سه مقام سومی در هاکی کسب کرده اند.
سلیم موسوی، نوروز حیدری،احسان گلستانی نیا و نیما حیدری از اسطوره های هاکی گچساران هستند که در مسابقات آسیایی سابقه حضور داشته اند.
نوروز حیدری در سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۳ مربی و سرمربی تیم ملی هاکی بود که در سال ۱۳۸۱ به همراه تیم ملی مقام چهارم آسیا را کسب کرد.
تیم هاکی نفت و گاز گچساران سه بار در سال های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ قهرمان لیگ برتر هاکی شد و سه عنوان نایب قهرمانی در سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ نیز کسب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha