نونهالان گچساران در مسابقات کشوری هاکی مقام سوم را کسب کردند

گچساران- ایرنا- رئیس ورزش و جوانان گچساران گفت: تیم هاکی سالنی زیر ۱۲ سال گچساران در مسابقات کشوری مقاوم سوم را کسب کردند.

محمد راهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم هاکی سالنی زیر ۱۲ سال گچساران در مسابقات کشوری به میزبانی استان فارس موفق به کسب رتبه سوم کشور شد.

وی بیان کرد: این مسابقات با شرکت ۱۰ تیم از بیست و هشتم تا سی و یکم شهریور برگزار شد.

راهی ادامه داد: از نکات جالب توجه حضور فرهاد کوچکی بازیکن ملی‌پوش گچسارانی هاکی به عنوان سرمربی تیم گچساران در این مسابقات بود.

تیم هاکی گچساران که در مرحله مقدماتی از تیم فارس میزبان مسابقات شکست خورده بود، در دیدار رده‌بندی موفق به شکست میزبان و کسب عنوان سومی کشور شد.

۲ بازیکن باشگاه نفت و گاز گچساران در فروردین امسال به اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان دعوت شدند.

ورزش هاکی از سال ۱۳۴۸ وارد شهرستان گچساران شد و فدراسیون هاکی در سال ۱۳۵۱ شکل گرفت.

۹ نفر از اعضای تیم ملی هاکی ایران در سال ۱۳۵۲ از ورزشکاران گچساران بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ورزشکاران گچسارانی یک مقام قهرمانی، سه عنوان نایب قهرمانی و سه مقام سومی در هاکی کسب کرده اند.

سلیم موسوی، نوروز حیدری،احسان گلستانی نیا و نیما حیدری از اسطوره های هاکی گچساران هستند که در مسابقات آسیایی سابقه حضور داشته اند.

نوروز حیدری در سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۳ مربی و سرمربی تیم ملی هاکی بود که در سال ۱۳۸۱ به همراه تیم ملی مقام چهارم آسیا را کسب کرد.

تیم هاکی نفت و گاز گچساران سه بار در سال های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ قهرمان لیگ برتر هاکی شد و سه عنوان نایب قهرمانی در سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ نیز کسب کرده است.

شهرستان هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha