چهل‌امیرانی: به نسبت تجربه‌ای که داشتم از عملکردم راضی هستم

تهران- ایرنا- بانوی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: فضای المپیک و فشار آن نسبت به سایر مسابقات متفاوت است و به نسبت تجربه‌ای که داشتم از عملکردم رضایت دارم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رقابت‌های تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان در المپیک پاریس روز یکشنبه در مرکز شتقو برگزار شد. در پایان دور مقدماتی تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان، شرمینه چهل امیرانی با ثبت امتیاز ۶۳۰ و تنها با اختلاف ۱/۴ امتیاز از صعود به فینال باز ماند.

نماینده کشورمان با ثبت امتیاز خوب ۶۳۰، رکورد ایران در تفنگ بادی بانوان در ۲ دوره گذشته و برگزاری مسابقات با ۶۰ تیر را بیش از ۵ نمره ارتقا داد. همچنین فاطمه امینی نیز با امتیاز ۶۲۶/۲ رکورد ادوار گذشته را ۲ نمره بهبود بخشید.

شرمینه چهل‌امیرانی امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگویی در خصوص عملکرد خود در تفنگ ۱۰ متر المپیک پاریس ۲۰۲۴ اظهار داشت: در این مسابقات رقبا فوق‌العاده سرسخت بودند. خوشبختانه توانستم رکورد تفنگ بادی بانوان ایران را نسبت به المپیک توکیو چهار نمره افزایش دهم و این بالاترین رکورد تفنگ بادی ثبت شده ایران در ادوار گذشته المپیک برای ایران بود تا تیر ۵۰‌ام جزو فینالیست‌ها بودم اما متاسفانه نتوانستم به فینال برسم.

وی افزود: فضای المپیک و فشار آن نسبت به سایر مسابقات متفاوت است و به نسبت تجربه‌ای که داشتم از عملکرد خودم رضایت دارم.

بانوی تیراندازی کشورمان در پاسخ به این سوال که از المپیک چه تجربه‌ای به دست آورده، گفت: زمانی که از شروع حرفه‌ای تیراندازی من می‌گذرد، بسیار کم است و کل دوره فعالیت من در این رشته از دوره ملی‌پوش بودن رقبای من کمتر است. امیدوارم از این تجربه در رقابت‌های بعدی استفاده کنم.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از پنجم مرداد آغاز شد و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha