دیدار مسئولان بهداشتی، سرآغازی بر توسعه روابط طبی و درمانی شیراز با ازبکستان 

شیراز-ایرنا- در دیدار معاون مرکز ملی طبی ازبکستان با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شباهت های بسیار فرهنگی، تاریخی و اجتماعی شهر شیراز با کشور ازبکستان،از این دیدار بعنوان سرآغاز فصلی نو در همکاری‌های پزشکی و درمانی متقابل و گسترش بیش از پیش روابط این بخش یاد شد.

به گزارش ایرنا، معاون مرکز ملی طبی کشور ازبکستان و هیات همراه که به شیراز سفر کرده است، سه شنبه نهم مرداد ۱۴۰۳ ضمن دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از بخش های مختلف مجموعه سلامت شیراز و دستاوردهای علمی و آموزشی این دانشگاه بازدید کرد.

سید وحید حسینی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار با اشاره به پیشینه پزشکی شهر شیراز، به معرفی بخش های مختلف آموزشی درمانی دانشگاه پرداخت و بر اهمیت توسعه روابط بین الملل مراکز عالی پزشکی ۲ کشور تاکید کرد.

در حاشیه این دیدار، جسور سوبیرف، معاون مرکز ملی طبی کشور ازبکستان با اشاره به شباهت های بسیار فرهنگی، تاریخی و اجتماعی شهر شیراز با کشور ازبکستان، این بازدید را سرآغاز فصلی نو در همکاری های متقابل دو مجموعه خواند و بر گسترش بیش از پیش این روابط تاکید کرد.

بازدید از بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا و مرکز پزشکی مقایسه ای تجربی دانشگاه از دیگر برنامه های دکتر سوبیرف معاون مرکز ملی طبی کشور ازبکستان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha