۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱
کد خبر: 85553348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مالخر اموال مسروقه در شهرری راهی زندان شد

۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱
کد خبر: 85553348
مالخر اموال مسروقه در شهرری راهی زندان شد

شهر ری - ایرنا-  فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک مالخر حرفه ای و سابقه دار اماکن در محدوده شهر ری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر و متهم به بیش از ۱۰ فقره خرید اموال مسروقه اعتراف کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ادامه تحقیقات از سارقان حرفه ای اماکن که در شهرستان ری اقدام به سرقت می نمودند کارآگاهان پلیس در مرداد ماه امسال هویت و مشخصات مالخر اموال مسروقه را شناسایی کردند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، سرانجام در هفتم مرداد ماه مخفیگاه متهم را در محدوده شهرری شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

مالخر اموال مسروقه در شهرری راهی زندان شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری متهم بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه یک دستگاه اسپلیت و یک دستگاه کولر گازی کشف شد که به همراه متهم به آن پلیس منتقل شده و ماموران تحقیقات تخصصی خود را جهت تکمیل پرونده آغاز کردند.

طرهانی گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ۴۰ ساله سابقه دار به بزه انتسابی و به خرید ۱۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه معترف گردید که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری اعزام و سپس روانه زندان شد.

وی تصریح کرد: با اشاره به رویکرد جدید پلیس و حسب دستور سلسله مراتب، پلیس ری با عزم جدی و راسخ با مالخران شدیداً حسب قانون برخورد می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha