۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85553419
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله راکتی حزب‌الله به مواضع رژیم اسرائیل/یک صهیونیست کشته شد

تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله در ادامه حملات تلافی‌جویانه به مواضع رژیم صهیونیستی، یک مقر فرماندهی نظامی ارتش این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، شبکه المیادین از آغاز مجدد حملات راکتی و توپخانه‌ای حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که آژیرهای خطر در مرز شمالی با لبنان به صدا درآمده است و یک راکت حزب‌الله مستقیما به شهرک «هاگوشریم» در اصبع الجلیل اصابت کرد که در نتیجه آن یک اسرائیلی کشته شد.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که فرد کشته شده، از نیروهای امنیتی این شهرک بوده است.

حزب‌الله نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن مقر فرماندهی گردان «السهل» در پادگان «بیت هلل» را هدف حمله راکتی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که حمله راکتی به بیت هلل در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی به شهرک «جبشیت» و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان صورت گرفت.

آژیرهای خطر در شهرک‌های «کفر یوفال»، «دفنا»، «هاگوشریم»، «الغجر» و کیبوتس «دان» و «شئار یشوو» و «شنیر» به صدا درآمد.

حزب‌الله نیز از حمله توپخانه‌ای به پایگاه رژیم صهیونیستی در «جل العلام» خبر داد.

حزب‌الله لبنان همچنین از حمله با یک اسکادران پهپاد هجومی به مقر فرماندهی گردان السهل در پادگان «بیت هلل» خبر داد و افزود که این حمله به صورت دقیق محل استقرار افسران و نظامیان دشمن را هدف قرار داد که باعث تلفاتی در میان آن‌ها شد. 

این جنبش از حمله پهپادی به یک پایگاه جدید نظامیان صهیونیست در شهرک «کفر یووال» خبر داد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha