باقری: حضور در روسیه به سود دختران کاراته‌ شد/ هدف‌مان عملکرد مناسب در مسابقات آسیایی است

تهران- ایرنا- نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته با تمجید از عملکرد تیم‌های رده‌های سنی دختران ایران در مسابقات روسیه، گفت: با تمام توان کارمان را دنبال می‌کنیم تا در پیکارهای قهرمانی آسیا به هدفمان برسیم.

افسانه باقری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص عملکرد تیم‌های دختران نوجوانان، جوانان و امید ایران در مسابقات روسیه، بیان کرد: حضور در این مسابقات، تدارکاتی مناسبی برای دختران کاراته بود. برخی نفرات ما تاکنون تجربه حضور در تورنمنت خارجی را نداشتند و شرکت در رقابت‌های سوچی از همه لحاظ برای آنان مفید بود.

وی گفت: همین که فضای داوری‌های مسابقات بین‌المللی، جو سالن و شرایط را دیدند بسیار خوب بود و قطعا از استرس آنان کاسته می‌شود.

باقری ادامه داد: در این رقابت‌ها، ۱۰ مدال طلا و ۳ برنز توسط نمایندگان کشورمان کسب شد که روحیه آنان را بالا برد. بلافاصله پس از اتمام این رویداد، اردوی پنجم تیم‌های نوجوانان و جوانان و مرحله هشتم اردوی تیم امید دختران در همین سوچی آغاز شد و تا روز جمعه تمرینات‌مان را روسیه ادامه می‌دهیم.

باقری: حضور در روسیه به سود دختران کاراته شد/ هدف‌مان عملکرد مناسب در آسیایی است

وی تصریح کرد: محلی که در آن حضور داریم، برای بازی‌های المپیک زمستانی بود و امکانات خوبی در آن وجود دارد. در همین راستا مربیان تیم‌های رده‌های سنی مختلف، به خوبی برنامه‌های تمرینی فنی، بدنسازی و هوازی خود را پیاده می‌کنند. در واقع از این فرصت بهترین بهره را بردیم.

باقری با بیان اینکه دختران کاراته ایران برای حضور در مسابقات آسیایی که اوایل شهریورماه در فیلیپین برگزار می‌شود، گفت: باید بدانیم شرایط تورنمنت با مسابقات آسیایی بسیار متفاوت است. ما، کادر فنی و بازیکنان نباید فریب مدال‌های به دست آمده در روسیه را خورده و حتما با تمام توان در مسابقات آسیایی فیلیپین روی تاتامی خواهیم رفت، چراکه حریفان قدری در قاره کهن داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha