۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85553835
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۲۲ میلیارد ریال اعتبار به مجتمع آموزش‌عالی اسفراین تخصیص یافت

بجنورد- ایرنا- رییس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: ۳۲۲ میلیارد ریال اعتبار معادل ۴۶ درصد از اعتبارات ابلاغی برای این نهاد آموزشی تاکنون تخصیص یافته است.

به گزارش ایرنا، محمد حاتمی روز چهارشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنا بجنورد، اظهار کرد: اعتبارات ابلاغی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در سالجاری ۷۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: این مجتمع آموزش عالی همانند دیگر دستگاه ها ردیف بودجه مستقل دارد و ماهانه اعتبارات ابلاغی آن تخصیص پیدا می کند.

حاتمی با اشاره به اینکه ۲۰ رشته در مقطع مختلف تحصیلی در این مجتمع دایر است، گفت: از این تعداد چهار رشته در مقطع کاردانی، ۱۱ رشته در مقطع کارشناسی و پنج رشته در مقطع کارشناسی ارشد است.

رییس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین ادامه داد: اکنون یکهزار و ۶۰۰ نفر دانشجو در مقاطع مختلف در مجتمع آموزش عالی اسفراین مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به کسب رتبه ۱۱ این مجتمع آموزشی در بین دانشگاه های صنعتی کشور، گفت: براساس جدیدترین رتبه بندی دانشگاه ها که پایگاه استنادی جهان اسلام منتشر کرده، این مجتمع آموزش عالی هم تراز با دانشگاه صنعتی شیراز و بالاتر از دانشگاه های صنعتی بیرجند، صنعتی قوچان، صنعتی ارومیه، صنعتی همدان قرار گرفته است.

حاتمی تصریح کرد: همچنین مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین موفق شد در رتبه بندی جامع رتبه ۶۸ از ۱۱۱ دانشگاه را به خود اختصاص دهد.

اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و شهرستان صنعتی خراسان شمالی است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha