۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85553859
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران بوشهری اربعین پیش بینی شد

بوشهر - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران از پایانه‌های مسافری این استان به مرز شلمچه برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی پیش بینی شده است.

" عبدالکریم اخترشناس " روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: انتقال زائرین اربعین در استان بوشهر از ۱۶ مرداد با اتوبوس آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، نرخ بلیط اتوبوس‌های کلاسیک از بوشهر به شلمچه چهار میلیون و 880 هزار ریال و اتوبوس‌های وی آی پی هشت میلیون و 200 هزار ریال تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: این نرخ با توجه به فاصله شهرستان‌های استان بوشهر به مرز شلمچه متغیر است، به‌گونه‌ای که در دیلم کاهشی و در شهرستان‌های جنوبی استان افزایشی است.

اخترشناس تصریح کرد: از امروز پیش فروش بلیط اتوبوس‌های اربعین به‌صورت حضوری و اینترنتی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: پارسال ۳۴ هزار زائر اربعین حسینی(ع) استان بوشهر در قالب یک هزار و ۳۰۰ سرویس اتوبوس از بوشهر به مرز شلمچه و بالعکس جابه‌جا شدند.

اختر شناس گفت: زائران حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق زیارت خود را در ایام ابتدایی این مراسم در نظر بگیرند تا دچار ترافیک و ازدحام روزهای نزدیک به اربعین نشوند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب به زائران، نسبت به تکمیل خط‌کشی، ایمن‌سازی محورها، آمادگی راهدارخانه‌های استان اقدام و نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha