تمام ایستگاه‌های بی‌آرتی پرمسافر دستگاه کارتخوان دارند

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تعداد ایستگاه‌های بی‌آرتی که مسافران عمده دارند، ۱۶۲ ایستگاه است که تمام آنها دارای دستگاه کارتخوان جهت دریافت هزینه سفر هستند.

به گزارش ایرنا، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران دیروز طی صحبت‌هایی در صحن شورا به انتقاد از نبود دستگاه‌های کارت خوان در ایستگاه‌های اتوبوس پرداخت.

سیدجعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه با فراز کم و نشیب بسیار در سیستم‌های دریافت بلیط الکترونیک اتوبوس مواجه هستیم، یادآور شد: مردم می‌پرسند که چگونه کارت‌های خود را شارژ و هزینه‌ها را پرداخت کنند و این در حالی است که ۵۰ درصد ایستگاه‌ها، دستگاه کارتخوان و بخش عمده انها دستگاه شارژ کارت بلیت ندارند و نزدیک به یک هزار میلیارد تومان از این مسیر عدم النفع به ثبت رسیده است.

تمام ایستگاه‌های بی‌آرتی پرمسافر دستگاه کارتخوان دارند

در تازه ترین تحول مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: در مواردی گرمای تابستان و دمای بالا باعث اختلال در دستگاه‌ها می‌شود که همکاران فنی شرکت واحد اتوبوسرانی و نیروهای سازمان فاوا به سرعت دستگاه‌ها را تعمیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه در برخی ایستگاه‌ها نیز به دلیل عدم وجود نیروی انسانی، دستگاه کارتخوان نصب نشده است، گفت: ما دستگاه کارتخوان به اندازه کافی جهت نصب در اختیار داریم و همانطور که گفته شد، دستگاه‌های عمده ایستگاه‌ها فعال است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران یادآور شد: برای نصب دستگاه در این ایستگاه‌ها باید نیروی پیمانکاری از طریق یکی از شرکت‌ها جذب کنیم که هنوز به نتیجه نرسیده است از سویی دیگر مجموعه فناوری نیز باید کار خود را انجام دهد.

تمام ایستگاه‌های بی‌آرتی پرمسافر دستگاه کارتخوان دارند

علیزاده تاکید کرد: موضوعی که در این خصوص مطرح می‌شود، این است که حقوق و مزایای نیروی انسانی به ازای هر دستگاه در ایستگاه‌ها از درآمد کسب شده بیشتر است اما با این وجود تکلیف قانونی است و باید جذب نیرو و نصب دستگاه را به نتیجه برسانیم.

علیزاده در پاسخ به اینکه مردم کارت بلیت خود را چگونه شارژ کنند تا بتوانند هزینه سفر خود را پرداخت کنند، گفت: مردم می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و شماره حساب شرکت واحد اتوبوسرانی را جهت واریز وجوه مورد نظر خود دریافت و مبالغ مورد نظر را به این شماره واریز کنند.

به گفته وی، تا زمانی که مساله جذب نیرو و نصب دستگاه‌ها به نتیجه برسد، شهروندانی که دغدغه پرداخت هزینه کارت بلیت را در ایستگاه‌های فاقد دستگاه کارتخوان دارند یا کارت‌های خود را در ایستگاه‌های مترو شارژ کنند یا از طریق سامانه الکترونیک تهران من نسبت به تامین شارژ کارت اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha