هفت مصدوم واژگونی ون در میامی به بیمارستان منتقل شدند

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با اشاره به واژگونی ون در حسین آباد کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان، گفت: هفت مصدوم این حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند.

محسن مزجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) افزود: ون حامل ۱۵ نفر ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه در مقابل دهیاری حسین آباد کالپوش واژگون شد.

وی افزود: نیروهایی از پایگاه های سوداغلن، ری‌آباد و درمانگاه حسین‌آباد کالپوش برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه به محل اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود تاکید کرد: هفت مصدوم واژگونی ون در حسین‌آباد کالپوش میامی به دلیل نزدیک بودن بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) مینودشت، به این مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha