پیام‌های تسلیت مقامات قضایی در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

تهران - ایرنا - مقامات و مسئولان قضایی و انتظامی، اقدام تروریستی منجر به شهادت اسماعیل هنیه رهبر دفتر سیاسی حماس را محکوم و در پیام‌های جداگانه شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته را به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تسلیت گفتند.

گروه جامعه ایرنا - روابط عمومی کل سپاه صبح امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد و اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در متن اطلاعیه آمده است: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از آن، در پی شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

مراسم تشییع پیکر مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، فردا پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

پیام‌های تسلیت مقامات قضایی و انتظامی در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

هیچ عاملی نمی‌تواند بر اراده پولادین فرماندهان و رزمندگان اسلام خدشه وارد کند

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه‌ ‌قضاییه، شهادت مجاهد نستوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت‌های بزرگ و سرافراز ایران و فلسطین، جنبش حماس و همه گروه‌های مقاومت فلسطینی تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین خلیلی آمده است: شهادت برادر مبارز و مجاهد خستگی‌ناپذیر و پرتلاش عرصه مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی‌که تمام عمر پربرکت خود را وقف حمایت و دفاع از آرمان مردم مظلوم فلسطین کرد، موجب تأسف و تألم خاطر شد.

خلیلی افزود: بی‌تردید مجاهدان راه اسلام وآزادی ملت بزرگ فلسطین، منسجم‌تر، مقتدرتر و شجاع‌تر از گذشته به راه خود درجهت مقابله با غده سرطانی اسرائیل و آزادی قدس شریف گام بر خواهند داشت و این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها راه بزرگ و ارزشمند مقاومت را تقویت خواهد کرد و هیچ عاملی نمی‌تواند بر اراده پولادین فرماندهان و رزمندگان اسلام خدشه وارد کند.

معاون اول قوه قضاییه اظهار داشت: اینجانب‌ ضمن عرض تسلیت و تعزیت به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شهادت‌ این مجاهد فی سبیل‌الله‌ را به ملت‌های شجاع و آزاده ایران و فلسطین، جنبش حماس ‌و به‌ ویژه به جوانان فداکار و سرافراز مبارز فلسطینی و نیز بـه‌ خاندان‌ مکرم‌ این شهید عزیز تسلیت‌ می‌گویم و سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان‌ جبهه مقاومت را از خداوند متعال‌ مسئلت‌ دارم.

تعیین شعبه ویژه بازپرسی برای بررسی ابعاد مختلف ترور شهید هنیه

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و همراهش را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت مجاهد بزرگ جناب آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و همراهش را به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت فلسطین، خانواده ایشان و فرماندهان و همه اعضاء جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان جهان تسلیت می‌گویم.

موحدی آزاد افزود: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک که از در استیصال و دیوانه وار در قلمرو جمهوری اسلامی ایران و با نادیده گرفتن اصول مسلم شناخته شده حقوق بین الملل در تاریخ دهم مردادماه صورت گرفته را نشان رذالت و پستی آمران و عاملان آن دانسته و از اینرو مقرر می دارد دادستان عمومی و انقلاب تهران بدون فوت وقت با تعیین شعبه ویژه بازپرسی و همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ابعاد مختلف حادثه را بررسی و ضمن برخورد قانونی مناسب با هرگونه قصور یا تقصیر محتمل، نسبت به دستگیری، محاکمه و مجازات عوامل این اقدام تروریستی از تمام ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی با عزم و اراده قاطع اقدام کند.

پیام‌های تسلیت مقامات قضایی و انتظامی در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

ایران خانه فلسطین است و هنیه در خانه خود به شهادت رسید

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور درباره حادثه بامداد دهم مردادماه و شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: مجاهد شهید اسماعیل هنیه پس از سال‌ها مجاهدت به خاندان شهدایش پیوست؛ «مبارکش باد».

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور درباره پیام‌های این شهادت افزود: خط شهادت به پایان نمی‌رسد، بلکه نهال مجاهدت را قوی‌تر می‌سازد و ایران خانه فلسطین است و او در خانه خود به شهادت رسیدد.

صادقی اضافه کرد: خون شهید فلسطینی در ایران اسلامی بر زمین ریخت و موجب استحکام پیوند ایران و فلسطین می‌شود و ایران حق دارد که از بالاترین مقامات رژیم جعلی اسرائیل انتقام بگیرد.

وی تصریح کرد: رژیم جعلی اسرائیل عقلانیت سیاسی خود را به کلی از دست داده است و زمینه مداخله قوی‌ ایران را فراهم کرده است و ایران می‌تواند بیش از گذشته، رسماً و قویاً از حماس حمایت کند.

معاون قوه قضاییه با تاکید بر اینکه اسرائیل باید منتظر سیلی ایران باشد، افزود: رهبر حزب‌الله را ترور کردند، سید حسن نصرالله قوی‌تر از او وارد میدان شد.

پیام‌ رسای مقاومت برای آزادسازی فلسطین، جهانی شده است

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور در پیامی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه اظهار داشت: شهادت مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه، به دست سفاک‌ترین قاتلان تاریخ را به محضر امام عصر(عج)، ولی‌امر مسلمین جهان، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: آن شهید مجاهد که از جمله پرچمداران نهضت آزادی قدس شریف بود، بارها در معرض شهادت قرار گرفت و سرانجام صهیونیست‌های جنایتکار سفاک، وی را در تهران به شهادت رساندند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: اینجانب ضمن محکوم کردن ترور بزدلانه آن قهرمان مقاومت که تاکنون بسیاری از عزیزان و اعضای خانواده خود را در راه دفاع از مقاومت غزه تقدیم کرده؛ خطاب به جلادان صهیونیست که با نقض تمام قوانین شناخته شده بین‌الملل ضمن تجاوز به حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران میهمان گرانقدر ما را به شهادت رساند اعلام می دارم مرتکب اشتباه بزرگی شده‌اند و به‌زودی در آتش ویرانگری که خود برپا کرده‌اند، خواهد سوخت، اندکی صبر سحر نزدیک است.

پورخاقان تصریح کرد: پیام‌ رسای مقاومت برای آزادسازی فلسطین، جهانی شده است و نام مبارک شهید هنیه و شهدای محور مقاومت با آزادی قدس در صحن مسجد الاقصی طنین انداز خواهد شد.

شهادت؛ باشکوهترین خاتمه ماموریت مقدس

احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت قهرمان فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده معظم را تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت باشکوه‌ترین خاتمه ماموریت مقدس مردان خدا و کامل‌ترین پاداش الهی برای انسان های مخلص و ایثارگر همچون شهید والا مقام هنیه است که عمر پربرکت خود را صرف مجاهدت، مبارزه با ظلم، دفاع از مظلوم و جریان جبهه مقاومت کرد؛ مقاومتی که روز به روز قدرت رزمندگان این مسیر نورانی را بی بدیل نموده و ابهت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را درهم کوبیده است.

اصانلو افزود: بی‌تردید شهادت برادر مجاهد و رزمنده مخلص، ایثارگر و خستگی ناپذیر، شهید والامقام جبهه مقاومت که ارزشمندترین دارایی خود را در راه فلسطین تقدیم کرد بی‌شک برای دوستداران داغ سنگینی است اما ملتی که با شهید و شهادت آشنا و معتقد است" وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ " از جایی که حسابش را نمی ‌کند به او روزی می‌رساند؛ می‌دانند که راه شهدا استوارتر از قبل ادامه خواهد یافت.

وی گفت: دشمنان کوردل نمی‌دانند کسی که ۸۰ نفر از خانواده‌اش را برای دفاع از جبهه مقاومت، اسلام و مبارزه با ظلم و ستم تقدیم کرده است مزدش کمتر از شهادت نیست و فقط او را به آرزویش رساندند و این آغاز راهی جدید است برای نابودی رژیم صهیونیست که در مقابل جبهه مقاومت مستأصل مانده‌اند و باید رژیم غاصب بدانند که ملتی که در خیزش و مبارزه مستمر علیه دشمن اشغالگر قرار گرفته با ترور رهبرانش، راه شهدای مقاومت پایان نمی‌یابد.

پیام‌های تسلیت مقامات قضایی و انتظامی در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس؛ اشتباه بزرگ و تاریخی رژیم تروریست صهیونیستی

حسن عبدلیان‌پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و اظهار داشت: رژیم کودک‌کش صهیونیست بار دیگر دست پلید خود را به خون فرزندی از تبار پاکان و مجاهدان راه حق آلوده ساخت و شهید اسماعیل حنیه را به آرزوی دیرینه خود رساند.

عبدلیان‌پور افزود: اشتباه بزرگ و تاریخی رژیم تروریست صهیونیستی در این جنایت آن بود که ضمن نقض حریم و تجاوز آشکار به خاک نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران میهمان عزیز ما را شهید کرد و آخرین میخ را به تابوت خود کوبید. 

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه ادامه داد: ضمن عرض تسلیت به ملت مجاهد فلسطین و خانواده آن شهید والامقام، حق انتقام و دادخواهی از این خون را برای خود محفوظ دانسته و اعلام می‌داریم که در آینده نزدیک نام و نشان این رژیم را تنها می‌توان در زباله دان خلقت و موزه تاریخ‌های توحش ضدبشری جستجو کرد.

آمادگی اسکودا برای پیگیری حقوقی پرونده شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس در همکاری با دولت

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با انتشار بیانیه‌ای، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از همراهان وی، اعلام آمادگی کرد در همکاری با دولت جمهوری اسلامی ایران، این جنایت وحشیانه را نزد مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری کند.

در بیانیه اسکودا آمده است: صبح امروز ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس توسط رژیم صهیونیستی و شهادت ایشان و همراهانشان در تهران، قلب‌های آزادیخواهان جهان را جریحه‌دار کرد و این جنایت اسفناک نه‌تنها فقدان یک رهبر برجسته را برای ملت فلسطین رقم زد، بلکه زخمی عمیق بر پیکره تمامی آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان وارد آورد.

این بیانیه می‌افزاید: این اقدام رژیم صهیونیستی مصداق بارز تروریسم دولتی و از زشت‌ترین شیوه‌های نقض حقوق بشر در جهان معاصر است. این عمل که به‌منظور ایجاد ترس و سرکوب جنبش مقاومت اسلامی فلسطین صورت گرفت، نه‌تنها از لحاظ اخلاقی محکوم است، بلکه تهدیدی جدی برای صلح و امنیت جهانی محسوب می‌شود.

در ادامه بیانیه اسکودا تصریح شده است: تروریسم دولتی تهدیدی بزرگ برای حقوق بشر و عدالت جهانی است و هرگونه توجیهی برای این اعمال وحشیانه غیرقابل قبول است. تروریسم دولتی نه‌تنها به تشدید خشونت و نفرت در جوامع منجر می‌شود بلکه صلح و ثبات جهانی را نیز تهدید خواهد کرد.

اسکودا تاکید کرد: امروز جامعه جهانی باید به شدیدترین شکل ممکن تروریسم دولتی را محکوم کند و برای حفاظت از حقوق و آزادی‌های اساسی انسان‌ها متحد شود، چرا که مبارزه با این جنایات سبعانه نه‌تنها وظیفه‌ای اخلاقی بلکه ضرورتی برای حفظ صلح و امنیت جهانی است.

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در این بیانیه تصریح کرد: امروز ضرورت دارد که کانون‌های وکلای دادگستری در سراسر جهان به عنوان منادیان صلح و حقوق بشر، ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در شهادت اسماعیل هنیه و افشای این عمل وحشیانه، اقدامات روشنگرانه حقوقی را نسبت به این اقدام سبعانه در دستور کار قرار دهند.

در همین زمینه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به نمایندگی از کانون‌های وکلای سراسر کشور، ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که آمادگی دارد در راستای تعهد به عدالت و حقوق بشر، با تمام توان و همدلی و در همکاری با دولت جمهوری اسلامی، از همه امکانات و ظرفیت‌های بین‌المللی خود برای پیگیری حقوقی این عمل جنایتکارانه در مجامع حقوقی جهانی از جمله دیوان بین‌المللی دادگستری استفاده کند.

پیام‌های تسلیت مقامات قضایی و انتظامی در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

ترور شهید هنیه نشانه دیگری بر نزدیک‌شدن به پایان عمر سیاه رژیم صهیونیستی

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز با صدور پیامی اظهار داشت: ترور دکتر هنیه که نشانه دیگری برای نزدیک‌شدن به پایان عمر سیاه این رژیم سفاک بود، قطعا افتخاری برای حماس و ذلتی برای رژیم جعلی صهیونیستی به حساب می‌آید که ثابت کرد صهیونیست با شهید کردن مبارزان غیور حماس، دستانی بسته در مقابل مشت‌های آهنین فلسطینیان دارد.

کولیوند افزود: اسماعیل هنیه نمونه والای یک انسان نوعدوست و اخلاق‌مدار و زاده‌ای از خاک پاک نوار غزه بود که برای نجات هموطنان و مخصوصا زنان و کودکان بی‌دفاع از شر جنگ تلاش می‌کرد و در این راه مقدس تمام زندگی خویش را وقف هدفی خداپسندانه کرد که این سیره مقدس قطعا ذخیره عظیم اخروی برای آن انسان نجیب و عالی‌قدر را به همراه خواهد داشت.

خون پاک شهدای مقاومت، ما را به وعده های صادق خداوند  نزدیکتر می کند

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در پیامی به تاکید کرد: بار دیگر رژیم منفور و کودک کش صهیونیست و عوامل کوردلش با حمله بزدلانه دست به اقدامی جنایتکارانه زد و این بار محل اقامت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس "شهید اسماعیل هنیه" این رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ی فلسطینی را که میهمان دیپلماتیک و رسمی جمهوری اسلامی ایران بود، مورد حمله قرار داد و قلب همه آزادگان جهان را به درد آورد که این جنایت که نقض آشکار قوانین بین المللی است و قطعاً دشمن متخاصم صهیونیستی پاسخ قاطع و کوبنده ای را دریافت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: شهید هنیه پس از یک عمر مجاهدت و مبارزه ی بی وقفه در میدانی مقدس، به خیل عظیم شهدای مقاومت پیوست، شهید هنیه در این راه مقدس فرزندان و تمام زندگیش را فدا کرده بود و اینک با جان خود نشان داد که مردانه تا آخرین نفس بر سر عهد و پیمان خود با خداوند متعال استوار است اما دشمنان و جنایتکاران بدانند این اقدام بزدلانه آنها جوابی مقتدرانه و دندان شکن بهمراه دارد و ملت ایران خونخواه این شهید والامقام است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت "شهید دکتر اسماعیل هنیه" مصیبت بزرگی است اما دشمنان ما بدانند ما شهادت را از مکتب عاشورا آموخته ایم؛ یقینا این خون های پاک، ما را به وعده های صادق خداوند که همان اضمحلال و نابودی رژیم ظالم و منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی است نزدیکتر می کند.

پیام سازمان بسیج مستضعفین در پی شهادت «اسماعیل هنیه»

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی شهادت سردار مجاهد جبهه مقاومت «اسماعیل هنیه» را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: سازمان بسیج مستضعفین به نمایندگی از بسیجیان سرافراز ایران اسلامی، اقدام بزدلانه تروریستی در به شهادت رساندن سردار مجاهد جبهه مقاومت «اسماعیل هنیه» را محکوم نموده و شهادت این شهید بزرگوار و همراه ایشان را به ملت بزرگ فلسطین، حماس، کلیه گروه‌های مقاومت فلسطینی و خانواده مکرم هنیه تبریک و تسلیت می‌گوید؛ بلاشک «شهادت» برای این رهبر پرافتخار که عمر بابرکت خود را در مسیر جهاد فی‌سبیل‌الله طی نمود و در این راه بالغ بر ۶۰ نفر از اعضای خانواده خود در جنگ غزه از دست داد، فوزی عظیم و فرجامی سعادتمندانه و برای ملت مقاوم و مظلوم فلسطین مایه‌ی فخر و مباهات محسوب می‌شود.

ما ایمان داریم که به حول و قوه الهی، ممزوج شدن خون مطهر این شهید والامقام با خون‌های پاک شهید «سلیمانی» در ایران، شهید «المهندس» در عراق، شهید «شکر» در لبنان و سایر شهدای محور مقاومت در یمن، سوریه و دیگر بلاد اسلامی، درخت تناور بسیج جهان اسلام و مقاومت اسلامی را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد و روند نابودی و اضمحلال رژیم‌ جعلی و وحشی صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید.

رژیم جنایتکار و سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید هنیه که طی ۱۰ ماه گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم، زنان و کودکان غزه را به شهادت رساندند، بدانند که امروز فرهنگ مقاومت در دفاع مقدس، جهانی شده و این جریان اصیل ادامه دارد؛ برای مردم ایران عقب‌نشینی از آرمان‌های خود غیرممکن است و خون مطهر شهدا، شور و خشم و عظمت جبهه مقاومت در برابر صهیونیست‌های غاصب را مضاعف می‌کند.

امروز و در شرایطی که شعار حمایت از حقوق بشر، لقلقه زبان دولتمردان کشورهای غربی شده و آنها چشم‌هایشان را به‌روی جنایات و قتل عام صهیونیست‌ها در غزه بسته‌اند، ما دفاع از مردم فلسطین را به‌نوعی پاسداشت حقوق بشر می‌دانیم؛ فلسطین امروز، صرفاً یک سرزمین نیست بلکه یک ملت وسعت‌یافته در درون قلب همه جهانیان است؛ نه فلسطین نابودشدنی است و نه جوانان مجاهد آن. آنچه که به زباله‌دان تاریخ می‌رود و در باتلاق غزه فرو خواهد ‌رفت، رژیم غاصب و قصاب صهیونیستی است.

 صبح فردا با حضور چشمگیر و میلیونی خود در تشییع پیکر مطهر این رهبر پرافتخار جهان اسلام که با اقامه نماز امام خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان بر پیکر مطهر ایشان همراه خواهد بود و همچنین در سایر مراسم‌های مردمی یادبود شهید هنیه عزیز، بار دیگر عهد خواهیم بست که ذره‌ای از آرمان‌ فلسطین عزیز عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

ترور و جنایت نسخه ناکام رژیم جعلی برای جبران شکست غیر قابل ترمیم طوفان الاقصی و فرار از باتلاق غزه است 

بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین، ترور و جنایت را نسخه ناکام رژیم جعلی برای جبران شکست غیر قابل ترمیم طوفان الاقصی و فرار از باتلاق غزه دانست. 
 در این بیانیه آمده است: یقینا شکست رژیم کودک کش صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و این باند تبهکار به زانو درآمده با ارتکاب این گونه اقدامات مذبوحانه، زمینه‌ی مجازات سخت را برای خود فراهم میسازد و هرگز قادر نخواهد بود محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی سازد. 
این بیانیه می افزاید: بار دیگر دست پلید و تجاوزکار دشمن به خون یکی از پاکترین و شجاعترین نیروهای اسلام، آغشته گشت و درخت تنومند اسلام بار دیگر آبیاری شد. انتظار شهادت اسماعیل هنیه که با سالها مجاهدت و ایثار در راه دفاع از اسلام و میهن خود عاشقانه مقاومت نمود و حتی کسان نزدیک خود را تقدیم اسلام و قرآن کرد، بالاخره به سر رسید و در وصال به محبوبش طعم شیرین شهادت را چشید. 
بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در پایان تاکید کرده است: یقینا ملت بزرگ ایران اسلامی خونخواهی شهید القدس، که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود دانسته و به مردم آزاده دنیا یادآور میشود ردپای آنان که شعار مبارزه با تروریسم را به عنوان ابزاری برای تجاوز کاری و سلطه گری های خود قرار داده اند، دراین گونه اعمال بارها دیده شده است و به هوش باشند که فریب این گونه شعارها، که نقابی زیبا بر چهره زشت آنهاست را نخورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha