کووید در پاریس؛ شناگران المپیکی ماسک می‌زنند

تهران- ایرنا- نگرانی‌ها در خصوص افزایش کرونا در دهکده المپیک در پاریس سبب شد تا شناگران از ماسک استفاده کنند.

به گزارش ایرنا از روزنامه گاردین، نگرانی‌ها درباره شیوع کووید در کمپ شنا بیشتر شده است. به ویژه زمانی که مربیان چند تیم از جمله تیم بریتانیا در ورزشگاه آرنا از ماسک استفاده کردند.

اکنون هیچ اجباری برای کناره‌گیری از بازی‌های المپیک پاریس به دلیل ابتلا به کووید وجود ندارد و کشورها باید سیاست‌های لازم را برای این موضوع درخصوص ورزشکاران خود اعمال کنند.

آدام پیتی از تیم بریتانیا پس از کسب مدال نقره ۱۰۰ متر قورباغه در عصر یکشنبه تایید کرد که آزمایش کرونای او مثبت شده است.

همچنین لنی پالیستر استرالیایی پس از مثبت شدن تست کووید از رقابت‌های ۱۵۰۰ متر آزاد زنان انصراف داد.

علاوه بر آن دیوید جانستون و لوک ویتلک از آمریکا به کووید مبتلا شده‌اند. هر دو شناگر آمریکایی پس از ابتلا به کرونا از دهکده المپیک به هتل منتقل شده‌اند.

مربی تیم شنای آمریکا اظهار داشت: ما اطلاعات سلامت ورزشکاران را با مردم به اشتراک نمی‌گذاریم. پوشش یا آزمایش اجباری در دهکده بازی‌ها نداریم و ورزشکاران خود را تشویق می‌کنیم تا با کمک پزشکان به رقابت خود ادامه دهند.

علاوه بر دو شناگر آمریکایی، ولاد استانکو رومانیایی قهرمان شنای نوجوانان اروپا دچار کرونا شده و انتظار می‌رود او این هفته مسابقات شنای ۱۵۰۰ متر آزاد مردان را از دست بدهد.

به دلیل شیوع کووید در کمپ شنا بیشتر کادر فنی و شناگران کشورهای هلند، رومانی، آمریکا، استرالیا و بریتانیا از ماسک استفاده می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha