دوره دانش‌افزایی دانشگاه شهیدبهشتی برای استادان دانشگاه روسی

تهران- ایرنا- هیات ۹ نفره‌ای از استادان و مربیان دانشگاه اوفا روسیه در رشته‌های بیوشیمی و بیوتکنولوژی، بوم شناسی، جغرافیا و گردشگری و روابط بین‌الملل به منظور گذراندن دوره دانش‌افزایی در قالب سند مشترک همکاری مشترک بین دو دانشگاه (طرح علمی‌پژوهشی) در دانشگاه شهید بهشتی حضور یافتند.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه شهید بهشتی، شرکت کنندگان طی ۱۵ روز در کارگاه‌های آموزشی زیر نظر برخی از استادان گروه‌های علمی در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی، دانشکده علوم زیستی، دانشکده علوم زمین و پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی شرکت کردند.

در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی، کارگاه اقتصاد سیاسی ایران، کارگاه مبانی و جهت‌گیری‌های سیاست خارجی ایران، کارگاه جریان‌های اسلامی در خاورمیانه توسط، کارگاه سیاست و حکومت در ایران، کارگاه زن و سیاست در ایران، کارگاه روابط ایران و آمریکا، کارگاه روابط ایران و روسیه و کارگاه مذهب و سیاست در ایران ارائه شد.

در دانشکده علوم زیستی، کارگاه‌های علمی در راستای رشته بیوشیمی، بیو تکنولوژی، زیست فناوری، روش‌های نوین در فرآورده‌های زنیور عسل و بوم‌شناسی و در پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی، مباحث علمی ارائه شد.

همچنین گواهی گذراندن دوره تخصصی توسط معاون پژوهشی دانشگاه و قائم مقام رئیس در اموربین‌الملل و مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به اعضای جوان هیات علمی دانشگاه علم و صنعت اوفا شرکت کننده در دوره دانش افزایی اعطا شد.

هیات مذکور در زمان حضور خود در ایران به منظور شناسایی فرهنگ و تمدن ایران، از شهرهای اصفهان، ماسوله همچنین برج میلاد و کاخ گلستان بازدید کردند.

دانشگاه باشکیر روسیه یکی از بهترین انتخاب ها برای ادامه تحصیل در روسیه است. این دانشگاه دولتی در رده ۴۰ دانشگاه برتر ملی قرار دارد.

دانشگاه ایالتی بشکیر (Bashkir State University) در اوفا، باشکورتستان روسیه (باشقیرستان) ساخته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha