ششم شهریور؛ رویداد درهای باز دانشگاه شهید بهشتی

تهران- ایرنا- درهای دانشگاه شهید بهشتی روز سه‌شنبه (۶ شهریور) به روی داوطلبان کنکور سال جاری باز می‌شود تا آنها و اعضای خانواده‌هایشان بیشتر با این دانشگاه جامع آشنا شوند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه شهید بهشتی، در این رویداد داوطلبان ورود به دانشگاه به همراه خانواده هایشان در دانشگاه حضور خواهند یافت و با دانشگاه شهید بهشتی آشنا می‌شوند.

رویداد درهای باز همزمان با ایام اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و با هدف افزایش اطلاعات و معلومات متقاضیان ورود به دانشگاه با رشته‌های تحصیلی برگزار می‌شود تا با انتخاب آگاهانه رشته و دانشگاه، تحصیل موفقی داشته باشند.

در رویداد درهای باز، دانش‌آموزان ضمن آشنایی با دانشگاه، مجموعه جامعی از اطلاعات پیرامون دانشکده‌ها، رشته‌های دانشگاهی، امکانات و زیرساخت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه را کسب خواهند کرد.

علاقه مندان برای حضور در رویداد روز باز و ثبت‌نام می توانند به سایت https://opendoors.sbu.ac.ir/ مراجعه کنند.

ششم شهریور؛ رویداد درهای باز دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه بزرگ شهیدبهشتی با بیش از ۶۰ سال قدمت یکی از دانشگاه‌های جامعِ تراز اول و برتر کشور است که هرسال پذیرای جمعی از جوانان نخبه و مستعد در حوزه‌های دانشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha