نماینده قزوین: باند جنایتکار صهیونیستی با پاسخی سخت مواجه خواهد شد

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، گفت: بدون شک این اقدام با پاسخی سخت مواجه خواهد شد و باند جنایتکار صهیونیستی نتیجه ترور مذبوحانه خود را خواهند دید.

به گزارش ایرنا، سالار ولایتمدار روز چهارشنبه در پیامی شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس، این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: رژیم خبیث صهیونیستی و به تعبیر صحیح مقام معظم رهبری، باند جنایتکار و تروریست صهیونیستی بار دیگر نشان داد که به هیچ قانون و قواعد بین المللی پایبند نیست و در آخرین جنایتش مهمان رسمی ملت ایران را به شهادت رساند.

در ادامه می خوانیم: بدون شک این اقدام با پاسخی سخت مواجه خواهد شد و باند جنایتکار صهیونیستی نتیجه ترور مذبوحانه خود را خواهند دید.

این پیام اضافه می کند: اینجانب ضایعه دردناک شهادت مهمان عزیزمان دکتر اسماعیل هنیه، دبیر کل جنبش مقاومت حماس را به مقام معظم رهبری، امت اسلامی، جبهه مقاومت، ملت شجاع و سرافراز فلسطین و همچنین خانواده و بازماندگان شهید هنیه و یکی از همراهانش که با وی به شهادت رسیده است، تسلیت عرض می کنم و علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

گفتنی است، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز /چهارشنبه/ در اطلاعیه‌ای از شهادت آقای دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبرداد.

در اطلاعیه سپاه تاکید شده است: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha