۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85561963
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: مسوولان در خدمت به مردم منتظر توصیه نباشند

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت بندی پایان طرح های نیمه تمام شهرستان البرز، گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی استان در انجام خدمت رسانی به مردم منتظر توصیه نباشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالار ولایتمدار روز پنجشنبه با حضور در نشست کمیته برنامه ریزی و بررسی بودجه شهرستان البرز، تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان بودجه ناچیز آن در تقسیم بندی ها بوده که بایستی این مساله مورد بازنگری قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات بایستی به درستی انجام شود چرا که بررسی‌ها اختلاف بین میزان اعتبارات مصوب شده و تخصیص یافته را نشان می دهد، خاطرنشان کرد: اختلاف های فاحش بین اعتبار تخصیص یافته و مصوب شده بایستی از بین برود چرا که با بودجه های موجود نمی توان به نتایج مطلوب دست یافت.

به گفته نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، برخی مدیران وظایف خود را این روزها فراموش کرده اند و با ترک فعل خود نه تنها مشکلات مردم را برطرف نمی‌کنند بلکه نمایندگان را نیز از انجام وظایف اصلی خودشان به امور اجرایی وامیدارند.

ولایتمدار ضمن تشریح مشکلات موجود بخش کشاورزی استان، تاکید کرد: بسیاری از خواسته های مردم و کشاورزان در حوزه آب است، اگر وضعیت کنونی بحران آب پیش بینی شده است چرا باید امروز عزم و اراده ای برای مقابله با این موضوع نداشته باشیم؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه در موضوع تخریب چاه های غیرمجاز و مدیریت آب شاهد نبودن مدیریت و نارضایتی مردم هستیم که این آسیب ناشی از ترک فعل مدیران در این حوزه بوده و در نهایت نیز چنین مسایلی مردم را از مسوولان ناامید می کند.

وی با بیان این موضوع که انسجام و وحدت لازم در بین چهار نماینده استان برای پیشبرد اهداف و درخواست مردم وجود دارد، اضافه کرد: مردم ولی نعمتان جامعه ما می شوند و به همین جهت از مسوولان می خواهیم تا در راه خدمت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha